Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt MD formulations med Glycol, men synes den er veldig dyr, og lurer på om den er unødvendig da jeg bruker facial lotion i tillegg. Men jeg vil gjerne ha en vask som fjærner all sminke (bruker mineralfoundation/ farget dagkrem hver dag). Jeg orker ikke drive med bomullsdotter, melker, toner etc. greier seg med en vask ;) Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp kjøpt Elizabeth Arden 2 in 1 cleanser som er veldig bra (vask og toner), jeg har også Lancòme 3 i 1 som er sminkefjerner, rens og toner. Men jeg bruker alltid sminkefjerner først.

Håper dette var til nytte :) Det er ihvertfall rimlige og gode produkter! (favoritten min av disse er Elizabeth Arden)

Skrevet

Min personlige mening er at hva slags ansiktsvask man bruker ikke er så farlig, så lenge det fjerner skitt og sminke. OG ikke tørker hud huden. (Det siste utelukker dessverre veldig mange).

Så er det en ting jeg ikke ville spandert penger på, så er det ansiktsvask.

Selv bruker jeg Special cleansing fra Dermalogica, men jeg får det omtrent gratis. Vil man spare penger så ville jeg kjøpt Mild liquid cleanser fra Clinique.

Skrevet

Lactacyd eller Intensive Care mousse. Billig og bra.

Skrevet

Jeg bruker Kanebos Creamy Soap (finnes også i to andre "utgaver" avhengig av hvor fet/tørr hud du har). Den koster ca 330 kroner, men den er så utrolig drøy i bruk. Det skal bare bittelitt til hver gang du bruker den (den skal skummes opp med vann) derfor holder den i 8-10 mnd.

Skrevet

Eg er veldig nøgd med DIor

Skrevet

Jeg har også brukt Dior, men synes ikke at huden ble ren nok :forvirret:

Nå bruker jeg Dermalogica's Ultracalming cleanser, og den er helt super. Huden føles så rolig og ren etterpå at det er en fryd. Etter rens bruker jeg Dermalogica Soothing protection spray. Den balanserer huden etter rens og er deilig å spraye rett på ansiktet. Altså ikke noe slit med bomullsdotter og annet kliss :legrine:

Prøv de. Jeg lover du vil bli fornøyd.

Jeg kjøper forresten produktene på strawberrynet, mye billigere.

Skrevet

Jeg lkjøpte ansiktsvasken fra MD, jeg.....fant den noe billigere på salget på colorfulsprinkles. men til sommeren vil jeg ikke bruke den pga Glycol (vil kunne sole meg) så da skal jeg hente opp denne tråden igjen. dermalogica sin virker jo grei :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg synes at Pureté Thermale rensemousse fra Vichy er veldig bra. Etterfulgt av Pureté Thermale skintonic. Og så en krem, også fra Vichy.

http://www.vichy.no/flash/

Skrevet
Jeg synes at Pureté Thermale rensemousse fra Vichy er veldig bra. Etterfulgt av Pureté Thermale skintonic. Og så en krem, også fra Vichy.

http://www.vichy.no/flash/

Men er ikke Vichy sine kremer ihvertfall slike som tetetr porene? Min prøve står det inneholder mineraloljer ihvertfall. Likte de jeg og, men sluttet å bruke det når jeg oppdaget dette.

Gjest Deception
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis sammenheng mellom mineraloljer og tette porer. Når det gjelder rens, er jeg av den formening at man nesten kan bruke det meste, så lenge det ikke er for uttørkende. Rensen skylles uansett av huden etter kort tid.

Skrevet
Det er ikke nødvendigvis sammenheng mellom mineraloljer og tette porer. Når det gjelder rens, er jeg av den formening at man nesten kan bruke det meste, så lenge det ikke er for uttørkende. Rensen skylles uansett av huden etter kort tid.

Ja, greia er vel mer at jeg vil ha noe som tar foundation og alt. Og ikke alle renser tar make up så godt. Da må jeg allikevel drive med tonere og greier. Jeg likte veldig denne fra Clarins, men det er noe skrubb i den. så jeg er redd det blir for voldsomt daglig når jeg bruker facial lotion. Men den tok make up godt!

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Men er ikke Vichy sine kremer ihvertfall slike som tetetr porene? Min prøve står det inneholder mineraloljer ihvertfall. Likte de jeg og, men sluttet å bruke det når jeg oppdaget dette.

Det har jeg egentlig ikke så mye peiling på. Det jeg vet er at jeg har aldri hatt så fin hud som etter at jeg begynte å bruke Vichy sine produkter.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med MD sin rens for alle hudtyper! Dyr, men det er jo mye oppi den boksen, itillegg til at den er drøy. Er ògså fornøyd med Declèor sin melk og vann, men jeg synst det blir for mye styr å gjøre det hver morgen og kveld.

Skrevet

Bruker to fra Kanebo, først Cleansing Creme, og så Milky Soap. Cleansing Creme er kremaktig og litt fet. Milky Soap er ansiktsvask. Den er et av alternativene som Amygdala her nevner.

Man "skal" visst bruke Milky Soap både morgen og kveld, men jeg skjønner ikke helt poenget med å bruke den om morgenen.

Blir litt tørr i huden av disse, men ikke skikkelig maskefjes. Mulig det har like mye med mengden varmt vann jeg bruker, siden jeg opplever det samme etter en varm dusj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...