Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld sendes absolutt siste episode av Ally McBeal. Litt trist, ikke sant? Tror nok Kleenexen kommer på bordet i kveld! :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var på tide. Jeg ser på Ally, men synes hun blir dummere og dummere.... :oops:

Skrevet

Ja det blir litt trist ja..

Har sett alle episodene, men syns Ally

virkelig har tapt seg de siste to sesongene..

Det positive er at AMY er tilbake neste tirsdag :lol:

Skrevet

Helt enig i at Ally har tapt seg, men jeg har sett på fra starten, så det blir nok litt vemodig likevel.

God nyhet at Amy kommer tilbake, koselig serie!

Gjest Cruella
Skrevet

At Ally er slutt; Gudskjelov!!!

Hun har beslaglagt tirsdagskveldene lenge nok.

Gjest sexysadie
Skrevet

Hun har vært kjedelig denne sesongen men d blir litt vemodig alikevel.

Skrevet

Helt enig i at Ally var mye bedre i begynnelsen...serien har blitt mer og mer usannsynlig og merkelig ...men jeg har måttet følge med alikevel.... :wink:

"Judging Amy"....(for det er den dere mener?)....det er en bra og koselig serie...mye bedre... :)

Skrevet

Ally er ikke lenger som det var, nei - men det blir nå vemodig likevel da.

Skrevet

Gleder meg til neste tirsdag og Judging Amy!! :D :D

Skrevet

Kan da ikke gå glipp av den siste episoden når jeg har fulgt sånn passelig med hele veien. Og noe må man jo finne på når man venter på Friends... :lol:

Helt enig i at Ally har tapt seg. Da han fyren fløy over den elva for egen maskin og med egenproduserte vinger... det var vel et aldri så lite bunnpunkt på Ally-grafen... Men det var litt gøy med Jon Bon Jovi i denne sesongen da, han ser jo ikke så aller verst ut (men han kunne gjort noe med håret sitt, så hadde han blitt enda bedre).

Skrevet
Kan da ikke gå glipp av den siste episoden når jeg har fulgt sånn passelig med hele veien. Og noe må man jo finne på når man venter på Friends... :lol:  

Helt enig i at Ally har tapt seg. Da han fyren fløy over den elva for egen maskin og med egenproduserte vinger... det var vel et aldri så lite bunnpunkt på Ally-grafen... Men det var litt gøy med Jon Bon Jovi i denne sesongen da, han ser jo ikke så aller verst ut (men han kunne gjort noe med håret sitt, så hadde han blitt enda bedre).

:hoho: Du har så rett så rett ... hehe...

Men selvsagt ha med meg siste episoden ja..

Har kleenex'n klar :cry:

Skrevet

:( Pokker; tror dere ikke jeg måtte tørke en tåre eller tre i kveld...

Selv om Ally Mc Beal ikke lengre var det det var i starten, var det vedmodig da alle "de gamle" (inkl. Billy, hulk-snufs-snufs) kom for å ta farvel...

Men neste tirsdag er det Amy igjen, en kjempegod serie etter min smak!

Den inneholder det meste, og det blir koselig å se Amy igjen!

Skrevet

Ally var best i begynnelsen / de første sesongene. Men jeg ELSKER serien ennå. Og det falt noen tårer ja. Blir så rørt av slike scener :cry:

Utrolig trist at det var siste. Undres på om episodene finnes på DVD ?

Diva :briller:

Synes ikke Judging Amy fyller tomrommet jeg. Vil heller ha Chicago Hope som i gamle daer :D

Skrevet

Jeg like Ally godt de første 2 sesongene (ca.). Etter det syns jeg at det har blitt kjedelig. Så siste episode i går, men kan ikke si at jeg måtte frem med lommetørkle, nei :briller:

Skrevet

:lol: Så godt at det ikke er bare meg som griner når jeg ser på komiserier på TV..... :wink:

Trodde det var bare jeg som var sååå overfølsom, jeg... hehe... Godt det er flere da... :lol:

(Var det forresten noen andre enn meg som tørket tårer hver gang Ross og Rachel krangla eller gjorde det slutt i Friends før, da??) :oops: :oops:

Lillian - ikke akkurat følelsesløs

Gjest gurimalla
Skrevet

Ally ble jo bare tull etter hvert, jeg synes det var bedre i starten. Judging Amy er ikke bra. De later som om det de presenterer er realistisk. Det er ingen dommere som oppfører seg som Amy, det ødelegger hele serien og det blir helt urealistisk. I Ally har de aldri prøvd å fremstille serien som noe annet enn fri fantasi. Med erfaring fra rettssalen må jeg jo tilstå at realistiske fremstillinger hadde blitt noe kjedelig som tirsdagsunderholdning……

Skrevet

Gråt som bare det jeg :cry: hehe..

Men så skal det ikke så mye til heller da...

Skrevet

jeg fulgte med på Ally de første sesongene men så var jeg godt over et år uten tv2 og da datt det helt ut, hat sett en episode innimellom nå også, men jeg får ikke samme taket på det. så slutten av apisoden i går da, og det var vel en helt standar avsluttning, men det er jo fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...