Gå til innhold

smykke og øredobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ha stroppeløs kjole, og ønsker ikke perler som kjede.

lurer på hva dere andre med slike kjoler skal ha? (bilder)

Jeg har ikke bestemt meg for tiara heller, så kan vel egentlig ha det meste.

Så ei vennine valgte å ikke ha noe, det var veldig fint det også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg skal ikke ha stroppeløs kjole, men jeg syns det er finest om enten smykket eller øredobbene får dominere. Hvis man har et halskjede som krever mye oppmerksomhet, foretrekker jeg mindre og mer diskrete øredobber. Hvis jeg har store øredobber når jeg skal pynte meg, pleier jeg ofte å droppe halskjede. Hvis du også skal ha tiara, ville jeg hvertfall tenkt på å ikke overdrive. Men det er min smak, da.

Skrevet (endret)

Jeg har handlet på Ebay...har stroppeløs kjole...

Smykkesett

Tiara

Smykket + øredobber 160kr inkl frakt

Tiaraen, også 160kr inkl frakt

Endret av *Emma*
Skrevet (endret)

Her er bilde av meg med alle tingene på (fra jeg prøvde kjolen for noen uker siden)...syns ikke det blir for mye selvom det er både smykke,øredobber og tiara.

Bilde

Endret av *Emma*
Skrevet

Så fin du var Emma!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal ha, forloveden min har kjøpt øredobber, smykke og armbånd til meg, men jeg får ikke se det på forhånd (han er bortreist, ser ham ikke igjen før noen dager før bryllupet :sur: ). Vet bare at det er noe med perler. Så det kan jo bli spennende... He he. Skal ikke ha tiara eller slør, men kanskje noen perler i håret og i buketten.

Skrevet

Jeg har stroppeløs kjole og valgte et enkelt sett fra pan, halsgropsmykke med en perle og litt strass over perlen. Helt enkle perleøredobber kjøpte jeg i tillegg, fordi de som fulgte med smykket var for små. Vet ikke om jeg skal ha tiara (føler ikke at jeg er type til det), men vet jeg skal ha slør (albuelengde eller "fingertip").

Det er mange muligheter:)

Mvh Gifteklar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...