~Mrs.Valentine~ Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 En typisk 80/tidelig 90-talls sang, dame(som har nokså lik stemme som hun i Roxette), nokså lik stil som Roxette forøvrig. Midt i refrenget synger hun "...When I think of about you I tuch myself..." Det er det enste jeg husker!
Arwen Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Kan det være Divinyls - I Touch Myself? Den var på den første absolute music kasetten jeg kjøpte meg nemlig, absolute music 2!
MellonCollie Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Er vel ganske mange som har hatt den sangen... jeg har en versjon med Blondie som synger den i alle fall
Hobgoblin Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Og ikke minst er den med i en av Weird Al Jankovichs parodier.
Gjest Tweetypie Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Jupp det er Divinyls eller noe sånn. Tror de er Australske. Hørte du den også på radioen i dag jeg husket ikke hva gruppa het før Arwen nevnte det her oppe :D
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2007 Her har du teksten. Tror jeg... ← Der er den, ja! Takk for at dere fikk oppklart mysteriet. Jeg kunne ikke komme på mer av teksten, eller hvem som sang den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå