Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min drømmetelefon er liten, av typen som brettes i to. Den kan jeg ringe med og sende meldinger... :roll: og så er den pen. Gjerne grønn/brun/beige/gull-aktig i fargene. Jeg trenger ikke mp3/musikkstøtte for jeg hater å gå med propper i ørene, og bilder tar jeg helst med et godt kamera. Trenger altså en enkel og grei telefon, gjerne en der de har satset på kvalitet fremfor ørten mer eller mindre nyttige funksjoner.

Har tidligere hatt Nokia telefoner og en fra Panasonic, og vært sånn rimelig fornøyd med de alle sammen, men på panasonicen var vekkeklokka fryktelig tungvind å sette på, og det liker jeg ikke når jeg er trøtt...

Så hva slags telefon velger jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke stort peiling på tlf. men viss du tar med deg den beskrivelsen til et sted der de selger mobiler så kan de jo vise deg forskjellige som passer til ditt behov. Så kan du dra hjem å sjekke litt priser på internett før du kjøper.

Jeg har Nokia 6101 Den er veldig lik som dine beskrivelser. Veldig enkel brette-i-to tlf som er hvit og enkel vekkeklokkefunksjon (som kan lagres på "gå til menyen")

Sjekk her for Nokia tlf

Edit: Scroll nedover på siden for å se større urvalg

Endret av Minimi
Skrevet

Sony Ericsson Z300 eller Z520i er enkle flipp-telefoner, hvorav Z300 er den enkleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...