Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Kommer meg altså ikke inn på Hotmail. Siden står og laster, og laster, og laster og til slutt kommer det "Server to busy." Er det noe jeg kan gjøre..?
Liskat Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Vente til serveren ikke er så opptatt lenger Det kan for eksempel bety at det er ekstremt mange som bruker Hotmail akkurat nå, for mange til at serveren takler alle.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Har ikke kommet meg inn siden i går formiddag, men nå gikk det endelig
Liskat Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Da har de sikkert holdt på med et eller annet som gjorde serveren utilgjengelig
Gjest Maxagaze Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Begriper ikke hvorfor man plent må bruke hotmail.. ? Og, nei, men trenger ikke hotmailkonto for å "komme seg på MSN". Fins mange bedre alternativer f.eks start.no/portalen.no/Gmail etc..
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Hotmailen-kontoen ble laget for nærmere 10 år siden, og jeg trives godt med Hotmail, så hvorfor ikke? Har prøvd excite, gmail og yahoo, men aldri blitt så fornøyd som jeg er med hotmail. Dessuten kan man jo legge inn hotmail-kontoen i Outlook og vips så trenger du ikke å irritere deg over hotmail som nettside.. Men hver sin smak, selvsagt
Gjest Kaffomann Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Man kan også legge inn Gmail i Outlook. Og i motsetning til Microsoft bruker Google standard protokollen POP3, som gjør at man kan legge den inn i alle mail-klienter, ikke bare Outlook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå