Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som følger med på Eastenders? Jeg har fulgt med i mange år og er fullstendig hekta. :overrasket: (BBC Prime lør og søn 18-19 +repriser)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men bor i huttiheita så det er begrenset med kanaler her... Fulgte med i den tida da serien gikk på NRK, og likte den veldig godt! Så noen episoder en gang jeg var i England, men da var det lenge siden sist, så skjønte ikke så mye.

Skrevet
Er det noen her som følger med på Eastenders? Jeg har fulgt med i mange år og er fullstendig hekta.  :overrasket:  (BBC Prime lør og søn 18-19 +repriser)

Jupp! Enten på lør/søn sendingene eller på nett.

Finnes en annen Eastenderstråd også som våkner til innimellom :)

Skrevet

Vet så altfor godt hvordan det er å bo i huttiheita...! Ting begrenser seg... :sur: Men akkurat når det gjelder TVkanaler er jeg heldig, for sambo er parabolfreak.

Skrevet

Ja, jeg følger med. Det er den eneste såpeserien jeg liker. Og så hjelper det å være anglofil også. ;) Bor heldigvis ikke i huttaheiti. :sjarmor:

• 4 uker senere...
Skrevet

Eastenders er den eneste serien jeg følger med på ! Hadde hjertesorg i flere måneder da det dumme kabelselskapet mitt erstattet BBC Prime med en annen kanal, men heldigvis ordnet det seg igjen før jul !

Har også fulgt med EE i mange år, men kjenner ingen andre som gjør det. Og Paulines bortgang, babyen til Billy og alt livet i huset til Pat er derfor ikke så interessant for andre...

Synes det var vemodig da siste generasjon Fowler forlot Alberg Sq, håper de kommer igjen. I mellomtiden kommer det kanskje en ny familie flyttende inn i det huset ? Og så savner jeg Slaters-søstrene, særlig Cat og Little Moe. Og de kvinnene og babyen i familien Miller kunne også komme igjen snart.

Gleder meg til ikveld, da er det på med TV`en, og ingen tlf. eller dørklokke kan rikke meg fra sofaen ! God helg ! :)

Skrevet

Har ikke sett det på ei studn, jeg.

Pauline død?!? :overrasket: Billy fått baby?!? :overrasket: Og hvordan går det med Sonja? Jeg ble lei hele serien da Shanon forsvant igjen, og sluttet å se på. Men i kveld er jeg hjemme alene uten en samboer som akker og ojer seg, så da skal jeg jammen se på. Må bare oppdatere meg litt på nettet først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...