Sukkersøta Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Min kjære søster fyller 30 snart. Skal kjøpe for ca. 1500 kr. Noe som hudpleie, aromaterapi, manikyr, massasje???? NOen tips? Anbefalinger i forhold til plasser jeg burde kjøpe gavekort (stavanger)?
Prinsessepaien Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hudpleie er nok en fin gave der... Da vil hun få god hjelp til og forbygge rynker og andre hudproblemer som ofte kommer etter 30... Men ta en luksus utgave av hudpleie, for da er det mye massasje og det er jo litt godt da... Finner du en salong med Guinot, så anbefaler jeg Beaute Neuve behandling... Den er helt fantastisk!
aimee Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Vil du bare ha tips til skjønnhetsgaver, eller hva som helst? Hun blir sikkert kjempeglad for et gavekort på hudpleie. For 1500 kroner bør du få en heldags, som inneholder både dyprens, massasje, pedikyr, manikyr m.m.
Catzy Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Alternativt et gavekort på en behandling, og et gavekort på produkter hos salongen. Så kan hun plukke med seg godsaker hun kanskje ikke ville tatt seg råd til ellers.
LilleMy Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Anbfaler gavekort på Face-It om du bor i Oslo/Bærum, der velger du selv om du vil ha behandling eller produkter. De som jobber der er veldig flinke, proffe og serviceminded. Og alt er rent og lukter godt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå