Zafran Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg vurderer sterkt å prøve dette merket- noen her som har erfaringer? Har vært igjennom Dermalogica, L'Occitane, Decleor, Pevonia, MD, Kerstin Florian Weleda og Spieza etter at Germaine de Cappuccini sluttet å produsere min elskede kamomille serie. Jeg begynner å bli rimelig desperat, og rimelig blakk- blir derfor glad hvis noen kan bidra. Funderer veldig på REN - har noen anbefalinger om produkter?
Gjest itla Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er kjempefornøyd med Ren, det er den første hudpleieserien jeg har sett forskjell med fra første dag. Huden min har blitt jevnere, både fargen og overflaten, og jeg har fått mer glød i ansiktet. Jeg bruker serien for sensitiv hud. På Visage i Torggata har de prøvesett i alle de forskjellige seriene (sensitiv, tørr, blandet og fet, tror jeg det er). Ellers har jeg regnet meg frem til at det lønner seg å bestille produktene fra HQhair, selv med moms og avgifter - forutsatt at man bestiller så mye som mulig under 1000 kr-grensa (HQhair trekker fra britisk tax når de sender til Norge).
Zest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har brukt rensen og kremen for sensitiv hud en stund, og omega 3 serumet. Veldig fornøyd med rensen, men dersom man bruker en del sminke er den ikke spesielt effektiv, så jeg bruker den mest om morgenen. De andre to produktene er også gode, men kremen er for lett for meg nå på vinterstid, nå er jeg tilbake på Dermalogica med olje fra Decleor under. Hvis du spør pent lager de gjerne prøver til deg på Visage - greit å teste før man punger ut for en hel ny serie!
Timia Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er kjempefornøyd med Ren, det er den første hudpleieserien jeg har sett forskjell med fra første dag. Huden min har blitt jevnere, både fargen og overflaten, og jeg har fått mer glød i ansiktet. Jeg bruker serien for sensitiv hud. På Visage i Torggata har de prøvesett i alle de forskjellige seriene (sensitiv, tørr, blandet og fet, tror jeg det er). Ellers har jeg regnet meg frem til at det lønner seg å bestille produktene fra HQhair, selv med moms og avgifter - forutsatt at man bestiller så mye som mulig under 1000 kr-grensa (HQhair trekker fra britisk tax når de sender til Norge). ← Vet du hva den britiske taexen ligger på ca? Kommer jeg under tollgrensen på f.eks 18 £?
Prinsessepaien Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Omtrent alle hudpleieserier er rene! Jeg vet at Decleor reklamerer med at de er de renste merke på markedet, noe som bare er tull... Det er nemlig internasjonale regler på hvor mye av alle ingridienser og hvor rene der for lov til og være.. Og alle merker bruker selvølgelig så høyt nivå av renhet og aktive ingridienser som de får lov til... Men du burde prøve noen biokjemiske serier, som f. eks. Guinot og Matis
Prinsessepaien Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 pinlig.... skumleste bare jeg... så jeg trodde det var snakk om en ren serie og ikke Ren.... 1
Tigerlily Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Jeg brukte serien for tørr hud i en par-tre måneder og måtte slutte fordi det bare ikke fungerte for min hud, dessverre. Bruker Ole Henriksen nå (unntatt hudkremen, der bruker jeg Dermalogica), og jeg merker virkelig forskjell på huden! Alle har forskjellig hud, man må dessverre bare prøve seg frem!
Gjest itla Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Vet du hva den britiske taexen ligger på ca? Kommer jeg under tollgrensen på f.eks 18 £? ← Britisk VAT (MVA) ligger så vidt jeg husker på 17,5% - men orker ikke å regne ut hvor mye det utgjør på en vare til £18 akkurat nå.
Zafran Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2007 Hei og takk for svar. Tror jeg får ta en sving til Oslo- kan ikke gi opp jakten enda.. Ren virker veldig interessant, men er litt skeptisk til at den kanskje ikke gir nok, iallefall vinterstid. Nå bruker jeg Dermaloca Intensive et eller annet, og den gir så vidt nok fukt og beskyttelse.
Gjest Deception Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har hatt rens, nattkrem og peeling, og jeg har tørr hud. Calendula-rensen hadde en nydelig konsistens, men jeg ble alltid rød i ansiktet etter at jeg hadde brukt den. Nattkremen luktet veldig sterkt av røkelse, og gav altfor lite fuktighet. Effekten var borte på null komma niks. Peelingen var det produktet jeg likte best; den er mild, men samtidig effektiv, og huden føles veldig myk og fin etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå