Gå til innhold

Noen erfaringer med Nokia 6111 og 5300?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal kjøpe meg ny mobil. Er det noen som har erfaringer med Nokia 6111 og Nokia 5300? :) Er bare på kikke-stadiet foreløpig og lurte på om noen har noen erfaringer med disse modellene?

Endret av Epona
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 6111 og er sånn helt greit fornøyd. Skulle jeg nå hatt ny mobil ville jeg ikke kjøpt den samme. Den er nemlig litt knotete på to ting:

1. Skriving av meldinger

Føler tastene ikke er så gode å trykke på som min gamle Nokia av annen modell. Den er ikke så god å holde i heller når man skriver meldinger.

2. Prate i telefonen

Den er litt vond og klumpete å holde når den er skjøvet sammen. Den er liksom for tykk. Og når den er skjøvet ut er den ikke stort bedre.

Kan hende at jeg er litt klønete når jeg bruker den altså, men dette er min erfaring med 6111.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en 5300 og er litt skuffet så langt. Telefonen har litt for høy plastfølelse, kameraet er relativt dårlig og jeg synes det er mye unødvendig dill (funksjoner/tema/hysterisk plagsomme ringetoner etc) på den.

Nå er jeg nok farget av å sammenligne med min tidligere telefon som er en vesentlig dyrere, typisk businessmodell, men jeg er likevel litt skuffet så langt. Mulig helhetsinntrykket tar seg opp litt. Håper det.

Skrevet

Jeg har en 6111 som er helt OK til mitt bruk :) Jeg har kun behov for mobil til sms og samtaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...