Gå til innhold

Dumme UIV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått urinveisinfeksjon igjeeeen! Åh, er så lei. Er så plaget med det.. Men er heldigvis en god stund siden jeg hadde det sist, men nå er det her igjen..

Vooooondt! :grine:

Drikker appelsinjus og tar tranebær til den store gullmedaljen! Men hva hjelper mot smertene?? noen tips?? vondt heeele tiden, ikke bare når jeg tisser..

Skrevet

Kom deg til legen og antibiotika før det setter seg i nyrene dine. Føler med deg, er også plaget av det. Har fått en pakke med tabletter av legen som jeg har liggende i skapet sånn i tilfelle, når jeg kjenner antydning og ikke klarer å stoppe det med vann, juice og tranebær tar jeg en tablett og det pleier å holde.

Skrevet

Lurer på om jeg har fått UIV. Føles ut som jeg må tisse hele tiden og så svir det på en måte. Har aldri hatt UIV før, så jeg er ikke helt sikker.

Er det mulig å bli kvitt det bare ved å drikke tranebærjuice?

Skrevet

kommer litt an på hvilke bakterier som forårsaker infeksjonen, men noen ganger må d antibiotika til. lever en urinprøve til legen så finner de det ut. drikke masse, så skyller man igjennom systemet også.

Skrevet

fanken, jeg tror jeg får det snart jeg også (igjen), kjenner jeg må på do hele tiden, kommer ikke så mye,men det kjennes som det presser på blære, svir ikke så mye heldigvis (ennå), drikker masse juice, vann med sitron, varm te og tar tranebær, håper det går over snart :grine:

Off..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...