Gjest Nymphia Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei! Noen som sikkert har delt lignende oppskrift her før, men jeg skriver allikevel Idag laget jeg meg laksefilèt med grønnsaker og poteter + rømme. (Skal opp i vekt så spiser det jeg vil og liker, prøver også å passe på at det er litt sunt også.) Kjøpte meg frossne laksefileter på kiwi (firstprice) veldig gode, grønnsaksblanding(frossen), poteter, og rømme. ble ca 80 kr. Og fisken og grønnsakene holder til flere middager(legger dem i fryseren) Jeg er student så hybelkjøkkenet deler jeg med 4 andre =rotete! og dårlig med kjøkken-utstyr Tinte laksefilèn i mikroen på "deefrost", kokte poteter og grønnsakene. La laksefilèn på en litt dyp tallerken og dekket det med en annen tallerken, satt den i mikroen på medium varme i 2 minutter, sjekket om den var gjennom kokt(lys rosa) og la derretter grønnsakene og potetene ved siden av, dekket til igjen og vips så hadde jeg en god og enkel middag Det var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitrus Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 Laksefileter er generelt kjempegod og grei mat. Kan også stekes eller bakes i ovn, og er etter min mening mye bedre på smak enn laksekoteletter, i tillegg til at de er beinfri. Vi pleier å kjøpe Enghav. Findus er litt overpriset og ikke et bedre produkt (heller ikke hva opphavssted angår), First Price tror jeg ikke vi har her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Lidl har skinn/benfri laksefilet i frysedisken i pakker a 200 gram til kr 17,50. Veldig bra kvalitet, har brukt de mange ganger og alltid vært fornøyd. Bare et økonomi-tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå