Mrs B Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Bestilte tiara og smykkesett fra en amerikansk web-side for litt over en uke siden,kom i posten idag, er kjempefornøyd! Måtte jo prøve på, fikk lyst til å gifte meg nå med en gang.. 5mnd igjen å vente.. Var litt bekymret for at det ikke skulle komme fram eller no', men gikk kjempefint og ikke minst raskt! På utkikk etter tiara og/eller smykkesett? Sjekk www.bridalfashionmall.com Veldig fornøyd med dem!
Gjest Ballerina Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Takk for tips! Den sida var jo bare GENIAL!
Mrs B Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 En stund sia jeg har vært inne nå.. Jeg kjøpte 120 cerise tiara og 573 pearl illusion jewery!! Tiaraen en lett og satt veldig pent på, kjempefornøyd!!
krifos Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Hei! har selv vært å sett litt på bridalfashionmall.com . Hvordan betalte du varene? med kortnummer? hva måtte du betale i frakt og toll m.m? Hilsen Kristine
Mrs B Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 betalte med mastercard, enkelt og greit det! Handla for ca 1000kr, + 300 på posten for toll+mva! Fant akkurat det jeg var ute etter, ellers hadde jeg kanskje kjøpt i norge, men er fornøyd!!
Mrs B Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Endret 6. februar 2007 av Brud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå