Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest mye bra om proteinkuren fra Joico K-pac, og tenker på å prøve denne. Lette etter den på lookfantastic, men er ikke sikker på hvilken det er, og om den i det hele tatt er blant produktene som er inne! Noen som kan fortelle meg hvilken som er proteinkuren, hvis den faktisk er inne på lookfantastic? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsikke
Skrevet

Det ser ut som de har skiftet navn og utseende siden sist jeg bestilte de. (som er godt over et år siden) Men jeg mener at proteinkuren er den som heter Joico K-PAK Deep-Penetrating Reconstructor treatment for damaged hair.

Jeg kjøpte i tilleg Joico moisturizer, som er en fuktighetskur som man bør bruke etter proteinkur. Ser at den ligger på siden, og har ikke forandret utseende siden sist jeg bestilte den. Den heter Joico Intensive Moisture treatment.

Skrevet

Takk for svar! Var akkurat den jeg ressonerte meg fram til at det måtte være.. håper det er riktig da, for har tenkt å bestille nå :ler:

Men den fuktighetskuren du snakker om, er det " Joico Intense Hydrator Treatment for Dry, Damaged Hair" du mener? Ser ingenting som heter Joico Intensive moisture treatment der inne, men regner med at det er den samme det er snakk om?

Disse navnene går helt i surr for meg :legrine:

Gjest Solsikke
Skrevet

Nei, fuktighetskuren heter Joico Intensive moisture treatment, men ligger ikke på samme side som proteinkuren - på Joico oversikten så går du inn på Joico Conditioner så finner du den :)

Gjest Solsikke
Skrevet

Det kan forsåvidt hende at den du nevner også er en fuktighetskur, men jeg kjøpte ihvertfall den som jeg skrev i stad. Jeg er kjempefornøyd med disse produktene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...