Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker nå loreal sin vannfaste sminkefjerner, men jeg syntes ikke det er så god..

Den er snart tom, og jeg vil helst kjøpe en bedre når jeg skal kjøpe ny.

Bruker vannfast mascara osv.. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den doble du bruker fra Loreal? Jeg synes faktisk det er den beste til vannfast sminke jeg.

Ikke mye hjelp i meg i dag. :sjenert:

Skrevet

Ja, den med olje i også..

Brukte vannfast hypnosemascaraen for litt siden, og den strevde jeg driiit mye med å få av.. Så leste jeg at den var 6 ganger mer vannfast, jeg holdt jo på å skrubbe øynene av meg :(

Men syntes det er litt vanskelig, jeg har så tynn hud under øynene..

Skrevet (endret)

Dumt spørsmål, men du husker å riste flasken godt før du bruker den? Hvis ikke kan kanskje ikke-vannfast sminke være et alternativ - jeg har aldri brukt vannfast mascara, og synes det funker bra. Litt teit når det regner, men paraply hjelper...

Endret av sitrus
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med sminkefjerneren til Chanel. Jeg bruker ikke vannfast mascara, men den skal være god til det også.

Skrevet
Dumt spørsmål, men du husker å riste flasken godt før du bruker den? Hvis ikke kan kanskje ikke-vannfast sminke være et alternativ - jeg har aldri brukt vannfast mascara, og synes det funker bra. Litt teit når det regner, men paraply hjelper...

Jeg rister flasken ja..

Jeg tenkte en billig sminkefjerner siden jeg skal til ondon får jeg nesten ikke jobbet, nioe aom resulterer i nesten ikke lønn :(

Gjest Deception
Skrevet

Lancome sine vannfaste mascaraer er nesten umulige å fjerne, uansett fjerner. De jeg synes har funket best, har vært YSL og Biotherm-begge er tofase-fjernere som ristes sammen.

Av de billige, har Lumene en god fjerner (også tofase), men jeg vet ikke prisen i Norge. I Sverige kostet den ca. 70SEK.

Skrevet

Om du vil ha en som er billig og bra, så anbefaler jeg den rosa til H&M :) Jeg har Lancòme, Estee Lauder og den rosa, syntes ikke at de andre er så mye merkbart bedre og jeg bruker endel vannfast.

(Estee Lauder er forresten bedre enn Lancòme syntes jeg) H&M sin er Ihvertfall veldig fin for den ekstremt billige prisen :)

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å lage en tråd om sminkefjerner til vannfast maskara, da jeg så denne. Jeg leter også etter en bra sminkefjerner som faktisk fjerner alt! Jeg bruker vannfast maskara fra dior og maybelline. Og har brukt sminkefjerner fra Simple, både servietter og på flaske. Den hjelper ikke selvom det står at den skal fjerne vannfast maskara. Jeg har kun prøvd en sminkefjerner som fjerner all vannfast maskara. Og det var sminkefjerneren til maybelline, men den selges ikke i norge. :sur:

Det må da være noe bra der ute?

Skrevet

Jeg bruker renseservietter fra Simple. Fjerner all sminke enkelt, og den er mild og fin mot huden.

Skrevet

Jeg bruker Nivea sin sminkefjerner. Billig og bra!

Gjest Deception
Skrevet
Det må da være noe bra der ute?

Jepp ;) YSL og Biotherm i den dyre kategorien, og Lumene i den billig(ere). Disse fjerner også vannfast, til og med Lancome sine. Juvena hadde tidligere også en super tofase-fjerner, denne var om mulig enda mildere, men jeg vet ikke om den fortsatt finnes. Geleen derfra er super for ikke-vannfast sminke, men den tar ikke vannfast til tross for hva tuben sier.

Skrevet
Lancome sine vannfaste mascaraer er nesten umulige å fjerne, uansett fjerner. De jeg synes har funket best, har vært YSL og Biotherm-begge er tofase-fjernere som ristes sammen.

Av de billige, har Lumene en god fjerner (også tofase), men jeg vet ikke prisen i Norge. I Sverige kostet den ca. 70SEK.

Kanksje jeg skal prøve lumene..

NÅr jeg hadde hypnose mascaraen så smørte jeg meg i ansiktet sånn at kremet gjorde det enklere å ta av når jeg sølte og sånn når jeg sminket meg, men det er mye vanskeligere når jeg skal jerne alt :(

Skrevet
Jepp ;)  YSL og Biotherm i den dyre kategorien, og Lumene i den billig(ere). Disse fjerner også vannfast, til og med Lancome sine. Juvena hadde tidligere også en super tofase-fjerner, denne var om mulig enda mildere, men jeg vet ikke om den fortsatt finnes. Geleen derfra er super for ikke-vannfast sminke, men den tar ikke vannfast til tross for hva tuben sier.

Hvor mye koster den fra Lumene? Vet du hvor jeg får kjøpt den? Jeg er så skeptisk til å prøve ny sminkefjernere. Redd jeg kaster bort penger. De som jeg har prøvd fjerner kun en "overflate" av maskaraen. Sover som normalt med de siden de er umulig å få av og øynene blir bare såre hvis jeg holder på for lenge. Men YSL og Biotherm finnes jo på esthetique, så jeg kan jo spørre om å få en liten prøve der.

Skrevet
Jeg bruker nå loreal sin vannfaste sminkefjerner, men jeg syntes ikke det er så god..

Den er snart tom, og jeg vil helst kjøpe en bedre når jeg skal kjøpe ny.

Bruker vannfast mascara osv.. Noen forslag?

Brennevin

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Clinique sin Take the day off. Bruker på vannfast maskara som ellers sitter som støpt på.. :)

Skrevet

Jeg bruker L'oreal, Ideal balance, rensemelk, som sminkefjerner. Jeg synes den er helt super. Bruker først den og så avslutter jeg med Ideal balance, toner.

Jeg er veldig fornøyd med disse produktene, og prisen passer meg perfekt!

Jeg bruker også fuktighetskremen til L'oreal. Revitalift dagkrem og nattkrem som jeg påfører etter sminkefjerner og toner.

Huden min trives iallfall godt med L'oreal.

En gang i uken bruker jeg en 2-trinns skrub i samme merke, også veldig bra.

Anbefales.

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Runa_*
Skrevet

Extra virgin olivenolje.

Den fjerner ALT! jeg elsker den, seriøst.

den er billig, varer LENGE.

Den pleier vippene og gir fuktighet til både øyenhuden og vippene.

Jeg bare heller fra flasken til en annen flaske (gammel sminkefjerner boks ; ) )

du får kjøpt det på alle matvare butikker. det står Extra virgin på dem, så de er lett å få tak i ; )

Skrevet
Om du vil ha en som er billig og bra, så anbefaler jeg den rosa til H&M :) Jeg har Lancòme, Estee Lauder og den rosa, syntes ikke at de andre er så mye merkbart bedre og jeg bruker endel vannfast.

(Estee Lauder er forresten bedre enn Lancòme syntes jeg) H&M sin er Ihvertfall veldig fin for den ekstremt billige prisen :)

Jeg anbefaler den rosa til H&M også. super god til den prisen! prøvd, lancomè sin også men denne fjernet ikke vannfast mascara.

Prøvd også simple serviettene( bruker de til vanlig mascara), nivea( ja, desverre.) og mye annet.

Lancomè sine vannfaste mascaraer før du uansett ikke vekk etter min mening. sitter som STØPT i vertfall 3 dager uten å få fjernet den, uansett

Gjest Gjest
Skrevet

jeg bruker nivea sin og så åpner jeg flasken å spruter litt babyolje i, da glir sminken rett av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...