lillesky Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har alltid brukt Nivea og andre billigprodukter til huden. Men nå vil jeg investere i noe bra for huden min. Jeg er i slutten av 20-åra, har sensitiv hud, tørr hud. Har sjelden kviser, men har litt fet hud i t-sonen, men merker at jeg blir tørr der og. Hvis kremem er for fet, hender det jeg får kviser på haka. Kom gjerne med tips til produkter, enten du bruker dem selv eller tror de passer for meg. Vil bli kjempeglad! Ønsker meg ansiktskrem, øyekrem, renseprodukter (gjerne noe som går fort)...ja, og ellers hvis det er noe annet jeg burde ha i ansiktet. Kunne godt tenkt meg å bestille fra Strawberrynet.
chanell Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har tørr/sensitiv hud med noen kviser i ny og ne. Jeg tenkte at jeg skulle prøve clarins neste gang jeg må kjøpe nytt. Det er visst mange her som liker clarins sine hudpleieprodukter.
Zest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er også tørr og sensitiv, og mine favoritter er REN og Dermalogica. Dermalogica kommer jeg alltid tilbake til, og Ultracalming Cleanser, Skin Smoothing Cream, Total Eye Repair og Daily Microfoliant er store favoritter. REN har jeg brukt litt som en avveksling til Dermalogica, og Calendula-rensen for sensitiv hud er veldig god. Har fuktighetskremen i den serien også, men det er ikke nok futt i den nå om vinteren.
Rexina Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Clarins er de beste jeg har prøvd for sensitiv og tørr hud
lillesky Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 Tusen takk for svar! Tror jeg skal prøve noen produkter fra Dermalogica. Har hørt så mye positivt om dem. Dermalogica kommer jeg alltid tilbake til, og Ultracalming Cleanser, Skin Smoothing Cream, Total Eye Repair og Daily Microfoliant er store favoritter. ← Fant både Ultracalming Cleanser og Daily Microfoliant hos SN. Pleier du å kjøpe disse produktene hos hudpleier?
lillesky Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 Fant Skin Smoothing Cream også! Er det dagkrem?
Salial Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Fant Skin Smoothing Cream også! Er det dagkrem? ← Ja, det er en dagkrem. For normal/tørr hud. Funker bra på vinteren.
Gjest Deception Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Skin Smoothing Cream kan brukes både dag og natt. Dermalogica har ingen skille mellom dag- og nattkremer.
Gulphild Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Clinique er super for min tørre hud. Men jeg har aldri fete partier at all, da. Har alltid trodd at jeg har kombi-hud, men har vel egentlig bare tørr hud all over. Men ser visst ut til at det er mange som ikke liker Clinique her inne.
Gjest Deception Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Hva bruker du fra Clinique, Gulphild? Jeg har jo prøvd flere ting, men har ikke helt funnet noe jeg liker. Superdefense dagkrem tålte jeg ikke, det er nok solfiltrene som får meg til å klø. Den kremen jeg likte best, het Moisture On Line (for tørr hud), men den har muligens den styggeste lukta jeg har kjent på noe produkt. Men jeg har altfor sterk luktesans.
Spire Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har hatt god erfaring med Mandel (Almond)- serien til Weleda bestående av rensekrem og ansiktskrem/olje. Særlig har Mandeloljen for ansiktet vært god for min tørre, men også fete hud. Jeg anbefaler å bestille fra www.lovelula.com - de har rask levering, grei porto (rundt 40 kr) og ikke minst så er alle produktene deres natulrige, økologiske og ikke testet på dyr.
Gulphild Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Hvaaa. :O Den siden så ganske proff ut. http://www.hqhair.com/ ser meget interessant ut. Hva bruker du fra Clinique, Gulphild? Jeg har jo prøvd flere ting, men har ikke helt funnet noe jeg liker. Superdefense dagkrem tålte jeg ikke, det er nok solfiltrene som får meg til å klø. Den kremen jeg likte best, het Moisture On Line (for tørr hud), men den har muligens den styggeste lukta jeg har kjent på noe produkt. Men jeg har altfor sterk luktesans. ← Jeg hadde noe Clinique liggende, mens jeg prøvde Dermalogica, ble så utroolig skuffet over Dermalogica, det som liksom skulle være så "bra". Hadde en superdefence-krem () liggende. Og jeg falt pladask! Men rensegreiene er superbra de og. De eneste som ikke gjør huden min om til en ørken. Take The Day Off Cleansing Balm. en annen ting som gjør huden min medgjørlig er en dose med skrubb og 2. Ingen steder på nett som selger NARS, utenom ebay?
Gulphild Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Ååii, steike dyrt på den siden, har du prøvd Dramatically Different Moisturizing Lotion? Har ikke prøvd Moisture on Line.
Gjest Deception Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 DDML er ikke noe for meg; huden min vil ha både fett og fuktighet. Nars er umulig å få tak i annet enn på Ebay, tror jeg. Men hvis det er Orgasm-rougen du er ute etter, skal visstnok en av rougene fra gloMinerals ha tilsvarende farge; nemlig den som heter Sweet. I hvertfall litt lettere å få tak i. Jeg har rouge derfra selv (i rosebud), og er fornøyd med kvaliteten.
lillesky Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2007 Ååii, steike dyrt på den siden, har du prøvd Dramatically Different Moisturizing Lotion? Har ikke prøvd Moisture on Line. ← Jeg er ikke særlig begeistret for den, selv om den er mild.
Gulphild Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er ikke særlig begeistret for den, selv om den er mild. ← Alle er forskjellige.
Diamantfrik Skrevet 2. februar 2007 #17 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg har forsøkt Dermalociga, men må si at jeg liker Decleor enda bedre. Husker ikke hva serien heter, men den er for sensitiv, tørr og rød hud. Endret 2. februar 2007 av Diamantfrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå