Gå til innhold

Hudpleie i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Spørsmålet er vel ganske greit og klart, men jeg vil gjerne også vite hvilke erfaringer dere har med de ulike hudpleierne (atmosfære, service, pris, merker/produkter etc). Lurer nemlig på hvem jeg skal velge når jeg en gang får somlet meg til det.. :sjenert:

Skrevet

Det siste året har jeg prøvd 3 forskjellige hudpleiesalonger i Bergen: Kjerstis Hudpleie, Chica i marken og Hud. Jeg velger salong litt etter hvilket hudpleiemerke jeg bruker, slik at jeg får eksperttipsene på hvilke produkter som passer for min hud.

Kjerstis Hudpleie har dermalogica. Der opplevde jeg veldig god atmosfære. God benk å ligge på, og avslappende musikk i bakgrunnen. Prisene er vel på ganske vanlig nivå, husker ikke akkurat hva jeg betalte.

Chica kommer jeg ikke til å besøke igjen. Hadde i utgangspunktet bestilt time til ansiktsbehandling, men følte meg presset til å si ja til flere tilleggsbehandlinger og masker som jeg måtte betale ekstra for. Så endte opp med å betale 500 kr mer enn jeg hadde planlagt da jeg kom inn.

De to siste gangene har jeg vært hos Hud. Det er litt trangt og ikke det koseligste lokalet. Du ligger bak en tynn gardin. Men prisene er ganske rimelige i forhold til de fleste andre steder + at de har studenrabatt. Synes at prisene veier opp for det atmosfæren mangler, og gjør at jeg har råd til å gå litt oftere. De har excuviance produkter. Jeg kommer nok til å gå tilbake dit neste gang.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Takk for utfyllende svar, mayen! :)

Skrevet

Jeg har brukt Annes hudpleie og vært veldig fornøyd med det. Liker lokalet veldig godt, lyst og behagelig med skikkelige rom. Hudpleierne er flinke og jeg føler meg alltid godt tatt vare på. De fører Babor og Thalgo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...