Gå til innhold

Skolebuss

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi tenker på å flytte til et sted hvor barna må ta skolebuss til skolen. Det er ikke langt, og det er ganske mange barn som tar bussen. Allikvel er det litt skummelt, synes jeg.

Er det noen som har erfaring med å sende barna med skolebuss? Hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Har en datter på 9 år, hun får av og til lov til å ta med seg lillebror på 6 på skolebussen hjem fra skolen. Det har gått helt greit. Men jeg skjønner at det er en overgang. Nå skal eldste vår begynne å gå til skolen også. ( Sammen med en i klassen ) Alle slike ting er store overganger, og jeg syns det generelt er vanskelig å takle at barna mine blir store ! Man må jo slippe dem litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid tatt skolebussen og det var ikke skummelt i det hele tatt. Sjåføren var alltid den samme og kunne mesteparten av navnene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatt skolebuss siden første klasse og det har gått helt greit. synes bare det var litt ekkelt de dagene vi hadde lange dager og sluttet likt med ungdomsskolen for da var det så mange, og så var det vel seks forskjellige busser, og det var skummelt, men det gikk da fint det også.

på skolebussen så er det bare elever så der trenger du ikke og bekymre deg for andre passasjerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...