bertie Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hei! Bare lurer (inspirert av en annen tråd); jeg temper, og registrerer en kraftig tempøkning til samme tid hver måned (+/- en dag). Tempen hopper drøyt 0,2 grader over natta, og øker på enda 0,2 grader ca i løpet av de neste par dagene. Jeg har ikke tatt el-tester samtidig, for det er så regelmessig at jeg har bare tenkt som så at det bare er å kjøre på noe voldsomt (hehe) fram til tempøkningen er registrert, også kan vi slappe litt av etter det. Men nå har det altså gått ett år - vi begynte prøvingen i januar i fjor. Og ingenting har skjedd så langt. Så lurer jeg på - ved så kraftig tempøkning, da er el et faktum, da? Eller trenger det ikke nødvendigvis å være slik? Jeg skal til lege i mars for å ta noen prøver (lang ventetid...), så får sikkert noen svar da, men hva tror dere? B
bertie Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2007 Er det ingen som vet? Jeg bare begynner å lure på om det faktisk ikke er noen eggløsning hos meg, siden det tar så lang tid. Vet andre faktorer spiller inn, men allikevel... Vet noen hvor jeg kan finne ut av dette? Ha en fortsatt fin dag. B
Malama Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Tempøkningen er vel den eneste måten du hjemme kan bekrefte EL (EL-tester, el-slim etc viser at kroppen forbereder EL, men en tempstigning (som holder seg frem til mens) bekrefter at EL fant sted. (enda bedre er vel blodprøver, men det får man jo ikke gjort hjemme) Du kan lese mye om dette på nettet, den beste siden jeg vet om på norsk er www.pernille.info Så om du har en slik temperaturutvikling som "du skal", så har du nok EL, da er det nok andre ting som spiller inn som medfører at dere ikke har lykkes enda. Lykke til!
bertie Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 Tusen takk for svar! Du skriver egentlig det jeg har tenkt hele tiden. Da får vi bare fortsette å lete etter en grunn til at ting står still'. Får håpe det skjer noe snart. Jeg har bare utsatt å tenke på legetimen, går og håper at noe skal skje før den... Men jeg tror egentlig ikke det. Jeg lurer veldig på hva det er. Jeg lurer på om muligens DH har trege svømmere... Kunne ønske jeg fikk ham til å ta kosttilskudd i det minste, så jeg fikk i ham sink! Nåvel... Takk for svar. B
Susan Sto Helit Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Bare stusset veldig på at du skal til legen og ta noen tester, og at det er lang ventetid. Hva med din kjære? Det pleier da være en enkel greie å få testet om svømmerene hans er som de bør være. Ville tro dere kunne ordnet det før legetimen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå