Gjest Vidvandre Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1773 Kjente ham nesten ikke igjen jeg. That said, nakne sexscener på teater høres veldig skummelt ut (flaut om det "skjer noe" der nede), samt litt vel ekshibisjonistisk for min del.
Gjest Advena Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Synes det er kult han tar på seg en slik rolle, jeg. Mange forskremte fans der ute nå, tenker jeg. Endret 1. februar 2007 av Mystisk
Lurvina Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Han har jo blitt voksen jo Synes ikke det var lenge siden den første Harry Potter filmen kom ut jeg, og da var han rundt 11- 12 år.
Ginen Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Syns han var kul jeg! Uten at jeg på noe som helst vis er ute på barnerov
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Han har jo blitt voksen jo Synes ikke det var lenge siden den første Harry Potter filmen kom ut jeg, og da var han rundt 11- 12 år. ← Ja det er jo en enorm overraskelse at folk blir eldre med årenes løp.
Lurvina Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Ja det er jo en enorm overraskelse at folk blir eldre med årenes løp. ← Skal du være sarkastisk du da?
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Skal du være sarkastisk du da? ← Nei hvordan det ?
Lurvina Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Nei hvordan det ? ← Når du sier ting som: "Ja det er jo en enorm overraskelse at folk blir eldre med årenes løp", kan det lett bli tolket som om du synes at personen som skrev er stokke dum da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå