IMA Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Er det noen som vet om kommende brudeshow i år, så del det gjerne med andre. Videre lurer jeg og på om noen vet om det også holdes brudearrangement/show på sommeren/høsten...?
Gjest Ballerina Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 På Bryllupsdagen har jeg sett at de legger ut fremtidige brudeshow! Når det gjelder sommer/høst, så vet jeg iallfall at der var endel brudeshow i høst her på Vestlandet Håper det blir sånn til høsten igjen
IMA Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Takk for linken Jeg håper og det er like mange brudeshow til høsten, ettersom jeg skal gifte meg sommeren 08. Synes det er litt tidlig å dra på det nå, men sommer/høst 07 er en fin tid for meg å få inspirasjon IMA
go'jinta Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 det er brudeshow nå til søndagen, men det er i tønsberg..
IMA Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 Vi gifter meg 28 juni 2008 Og du da?
Gjest Septima Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Takk for linken Jeg håper og det er like mange brudeshow til høsten, ettersom jeg skal gifte meg sommeren 08. Synes det er litt tidlig å dra på det nå, men sommer/høst 07 er en fin tid for meg å få inspirasjon IMA ← Vi skal også gifte oss neste år. Var på bryllupsmesse nå i januar, og jeg synes det var veldig greit selv om det er lenge igjen...
Mirabella83 Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Jeg var på Brudeshowet som var i Trondheim for et par uker siden. Ville bare si at det var skikkelig gøy. Et tips er å være der i god tid. Det jeg var på var først messe og så show. Det var messen som gav en grunn til å dra, og der var det lurt å være tidlig ute. Da fikk man utstillerene "for seg selv" og mulighet til å snakke og spørre. De som kom rett før showet ble bare gående og se på utstillingene og fikk ikke personlig hjelp. De hadde dessuten mange konkurranser, små gaver osv som vi som var tidlig ute kunne nye godt av. Jeg vant gavekort på kr 1000! (Hurra!)
Gjest Septima Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Et tips er å være der i god tid. Det jeg var på var først messe og så show. Det var messen som gav en grunn til å dra, og der var det lurt å være tidlig ute. Da fikk man utstillerene "for seg selv" og mulighet til å snakke og spørre. De som kom rett før showet ble bare gående og se på utstillingene og fikk ikke personlig hjelp. ← Dette er jeg helt enig i! Vi var der tidlig, og det var veldig lite folk der da. Fikk sett ordentlig på det utstillerne hadde og de hadde tid til å prate. Vi dro ut for å spise før selve showet, og når vi kom tilbake så var det veldig fullt. Måtte stå i kø for å få sett ting, så da var vi glade for at vi kom tidlig på dagen
Gjest Ballerina Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Vi gifter meg 28 juni 2008 Og du da? ← 2. 8. 2008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå