Bex Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei Jeg vet det finnes endel tråder om favorittshampoer, men har ikke funnet noen som linker favorittshampo mot hårkvalitet. Og det er jo litt avgjørende. Jeg beklager om det likevel finnes en slik tråd fra før :kgblunk: Selv har jeg halvlangt, glatt og kraftig hår og er veldig fornøyd med Catwalk SexedUp, men nå er jeg litt lei og trenger tips. Mitt behov er at shampoen gir volum og at den ikke gjør håret fett. Hva er dine behov og erfaringer?? Endret 1. februar 2007 av Bex
Philippa Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Håret mitt har en tendens til å bli tørt (spesielt på vinteren), og det er tykt og glatt. Jeg er veldig fornøyd med shampo, balsam og kur fra Joico, og da spesielt K Pak.
Gjest Deception Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Farget hår, veldig glatt og mykt, tendens til å bli tungt. Mange ganske tynne hårstrå. Ikke tørt, men kan bli det av volumprodukter og shampoer for farget hår. Favoritter: Kerastase Resistance og Matrix Biolage Color Care.
brumma* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 L'anza er min favoritt! Den grønne moisturising-serien. Jeg har tørt (men ikke behandlet) hår. Har mange og tynne hårstrå.
Bex Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er veldig fornøyd med shampo, balsam og kur fra Joico, og da spesielt K Pak. ← Hvor kjøper du den? Leter etter en god hårkur, nemlig...
Philippa Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Hvor kjøper du den? Leter etter en god hårkur, nemlig... ← www.lookfantastic.com Shampo og balsam sparer man ikke noe på der, men jeg sparte 70-80 kr på å kjøpe kur der i stedet for hos frisøren.
GoldenGlow Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har blondt stripet hår med extentions, håret mitt har en tendens til å bli litt matt så Redken Blond Glam serien gjør susen for meg
Arkana Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har kort, glatt og mykt hår som trenger litt mer volum. Favoritten er volumshampoen fra L'Oreal Professionel (fra frisør).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå