Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har voldsomt tørr overhud (huden flasser til tider av), samtidig har jeg en del urenheter. Jeg innser at jeg trenger en bedre fuktighetskrem og er villig til å bruke penger på det hvis det vil hjelpe meg. Men jeg er litt usikker på hvilket merke jeg bør gå for. Jeg har prøvd dyr fuktighetskrem fra parfymeri, men den la seg bare utenpå huden. Har hørt at fuktighetskrem fra hudpleie skal trenge ned i huden. Men er det forskjell på de ulike merkene de fører hos hudpleie? På en oversikt ser jeg at ikke alle hudpleierne nødvendigvis har alle merkene (Decleor, M.D. Formulations, i.d. make-up, Priori, Shirley Price, Matis, Evelle, Carita osv) Hvilket av merkene er å anbefale eller bør jeg oppsøke en hudpleieklinikk med stort utvalg i merker? Hvilket merke vil sannsynligvis passe til min hud (dvs stort behov for fukt som må trenge inn i huden)? Er det decleor som regnes som det beste merket?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg tror ikke man en gang for alle kan si at et merke er "best". De merkene du ramser opp, er alle seriøse, men poenget er å finne den produktkombinasjonen som passer best for huden din. Det hjelper lite med dyre kremer hvis det er feil type, fra hudpleier eller ikke.

Det du bør gjøre, er å få en konsultasjon hos en hudpleier som kan se på huden din å anbefale produkter ut fra dette. Fjerndiagnoser som dem du får stilt på nett (også på KG) kan svi både i lommeboka og i ansiktet.

• 2 uker senere...
Gjest schakra
Skrevet (endret)

Innlegg endret. I følge KGs regler er ikke reklame for eget foretak tillatt. Se gjerne her for annonsemuligheter.

lillesky (mod)

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...