Karamba Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Vet ikke om det er jeg som ikke er helt våken, eller hva... Problemet mitt er at når jeg går inn på et produkt hos Colorful sprinkles så finner jeg ingen "knapp" som jeg kan trykke på for å legge produktet jeg vil kjøpe i handlekurven. Noen som vet hvordan jeg gjør det?
tuji Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Det er jo en blå knapp ved hvert produkt hvor det står "add to cart"...
Karamba Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Ja, nå er den knappen der! Så merkelig... Kanskje det har noe med tidsforskjellen å gjøre. At det ikke gikk an å handle da jeg var der inne tidligere? Takk for hjelpen!
tuji Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Fin side! Nå har jeg lesset handlekurven full, men når jeg prøver å betale, står det at kredittkortinformasjonen jeg oppgir er feil :klø: . Det skjønner jeg ikke noe av, men det er kanskje like greit, for det ble litt dyrt...
Karamba Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 Fin side! Nå har jeg lesset handlekurven full, men når jeg prøver å betale, står det at kredittkortinformasjonen jeg oppgir er feil :klø: . Det skjønner jeg ikke noe av, men det er kanskje like greit, for det ble litt dyrt... ← Så kjedelig med kortet da! Du vet at hun skal legge ned hele siden snart? Derfor så er det nå siste sjanse til å handle. Vet ikke hvor lenge hun har siden åpen, men muligens til hun er tom...
Lille meg :) Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Åh, jeg hadde nesten glemt salget på Colorful Sprinkles. Takk for påminnelsen Karamba Er det noen som har prøvd øyenskyggene fra ID. Er de gode, og er det noen farger som er spesielt fine? (Jeg har blå øyne) Er det noe annet jeg bør kjøpe?
Chic' Wilma Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Er det noe annet jeg bør kjøpe? ← Prøve av alt du er nysgjerrig på. Queen Tiffany er et must. (kjøp full str. her) Kjempefin til både grønne og blå øyne. Black Ruby, Pebble, Sex Kitten og Cashmere er også fin til blå. Foundation prøver og Face Colors kommer du ikke utenom hvis du har tenkt å kjøpe fulle str. senere. Dakota er en must grå og utgår også snart. Socialite, Oz, Peacock og Black Emerald når det kommer til grønnfarger. Mod og Sapphire som blå linere (på vei ut) Bon Bon, Coffee Bean og Soft Black som standard brun/svart eyelinere Alle elsker Nude Beach (ikke jeg) så den kan du jo prøve. Rare Minerals (night treatment) har gjort underverker for mange (gitt hudproblemer for andre) kan være verd å prøve. Ser ut som det er en storvinner hvis den passer huden din. Vet ikke helt personlig hva jeg synes - men absolutt verd å prøve. Har selv hamstret Bisque i fulle størrelser.
Karamba Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2007 Rare Minerals (night treatment) har gjort underverker for mange (gitt hudproblemer for andre) kan være verd å prøve. Ser ut som det er en storvinner hvis den passer huden din. Vet ikke helt personlig hva jeg synes - men absolutt verd å prøve. ← Hva er Rare Minerals? Vet du eller noen andre hvordan øyenskyggene til Id er i forhold til Purelux sine? Synes at en må bestille mye mørkere farge enn hva jeg vanligvis ville siden de blir så lyse når en får dem på...
Chic' Wilma Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Rare Minerals kan du lese om her: http://www.rareminerals.com Ids supersatsing på hudpleie fronten. Tilbakemeldingene har vært litt delte. Ryktene strekker seg fra de som har fått fjernet både arr, rynker og fått en mye bedre hudkvalitet til de som har fått akneutbrudd og sluttet. Man bør vel bruke det en stund for å få effekt. Du har det på om natten og våkner opp med superhud Har kun brukt prøver kjøpt fra Corina selv og merket ikke hverken det ene eller det andre men en prøve er vel kanskje i korteste laget for å få noen effekt av denne. Var ihvertfall ikke imponert nok til å investere i en stor. Når det gjelder øyenskyggene er de fleste veldig pigmenterte (særlig eyelinerne) og tror neppe du trenger å kjøpe lysere farger ihvertfall har jeg aldri hatt noe problem her. Endret 1. februar 2007 av Chic' Wilma
Gjest sitrus Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Ok, mulig dette er svart på før, men jeg blir ikke helt klok av de gamle trådene jeg har lett fram - men jeg lot meg påvirke til å bestille noen prøver herfra nå, da jeg plutselig ble lovet raske penger, men får problemer ved check out; kredittkortopplysningene funker (tror jeg - kan jeg betale med Visa? Eller betaler alle med pay pal, som jeg ikke har?), men siden skjønner ikke telefonnummeret mitt! Erfaringer? Må jeg anse slaget som tapt? På forhånd takk for svar på dumme spørsmål
tuji Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Jeg fikk også opp denne feilmeldingen, selv om jeg vet at jeg har penger på konto og tastet alt riktig. Derfor betalte jeg med paypal. Du kan jo opprette en paypal-konto, det er greit å ha i andre sammenhenger også.
Gjest sitrus Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Takk for svar Får se om jeg gidder å ordne paypal nå, men kan være enig i at det er greit å ha...
Karamba Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. februar 2007 Jeg fikk også opp feilmelding. Betalte med paypal. Egentlig like enkelt og greit som kredittkort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå