Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha hår extansions, men har hørt at ekte hår sitter dårligere enn uekte hår? noen som vet no om d..? og har anbefalinger om jg ska ta uekte eller ekte hår..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør absolutt ta ekte hår. Det kan ikke sammenlignest, kvaliteten er tusen ganger bedre, det varer lenger og ser helt naturlig ut. Selv om det koster noen tusen mer så go for it. Lykke til :)

Skrevet
:) Og ekte d blir..!! takk ska du ha
Skrevet

Heeeelt enig! Ekte hår! :) Selv hadde jeg aldri kunnet vurdert noe annet.

Skrevet

Vet dere hvordan forholdene er på fabrikkene som bearbeider ekte hår i India?

Skrevet

min venninne har hår som er tempelhår, jomfruer som ofrer håret sitt til et tempel. husker ikke hvilket land. hun prøvde en gang ekte hår fra en billig afrofrisørsalong men det bruset seg slik hver gang hun vasket håret så hun kunne ikke bruke det for det så så stygt ut. jeg har også ekte hår men billig og det blir fort slitt i tuppene og kruser seg. kan ikke si noe særlig om kvaliteten på falsk hår men det kan jo ikke farges. men husk på at det er forskjellige grader av kvalitet på ekte hår også.

Skrevet

Eksotisk. :P Er alftor dyrt med extansions til at jeg skal ha det. Vet om en som har det, ser slitt ut. :sjenert: Bare for å ha langt blondinehår. :P

Skrevet

Jeg har hatt extensions to ganger, med ekte hår. Ene gangen betalte jeg 4500 kr og andre gangen 5500 kr. Var utrolig fornøyd begge gangene. Er også veldig viktig at man tar godt vare på det. Kurer det og bruker frisør shampoo og balsam. Jeg hadde begge gangene håret i 9 mnd... Såg helt ekte ut, men jeg brukte vel ca en halvtime hver gang etter en dusj og stelte det. Blir ikke lenge til jeg gjør det igjen. Hvem har snakket om langt blondt blondinehår? Jeg for min del hadde langt mørkebrunt hår med lysebrune striper. Helt knall. :sjarmor:

Skrevet (endret)

En venninne av meg har extensions (ekte) og hun annbefaler absolutt det. uekte kan ikke sammenlignes...

Endret av linky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...