Gjest Tweek Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Ja, jeg har fritidsproblemer.. Mange av dem er laget i 2005 og har bare vært innlogget en gang..
mee mee Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Ja, jeg har fritidsproblemer.. Mange av dem er laget i 2005 og har bare vært innlogget en gang.. ← hvor finner du ut av sånner ting?
Ugla Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 En annen ting... Folk sletter seg, og sletter seg (særlig de siste dagene er det mange som har slettet seg), like vel blir det flere medlemmer...
Hu i Svingen Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Kan det være meg... ← Ikke si at du har laget over tre tusen brukere på KG for så å kalle deg Ugla?
Gjest Tweek Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 hvor finner du ut av sånner ting? ← Som sagt har jeg fritidsproblemer nå og jeg kjeder meg.. Jeg søkte på medlemmer som i stigene rekkefølge med innlegg, så trykker jeg meg bare fremover til jeg møtte det første medlemmer som hadde hatt en innlegg.. Jeg er nesten flau over meg selv.. Og jeg så på datoen de var registrert. KG skryter på seg et par 1000 medlemmer de ikke har
Ugla Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Ikke si at du har laget over tre tusen brukere på KG for så å kalle deg Ugla? ← Problemer med navnevalg, mener du...? Nei, jeg har nok alltid vært Ugla...
Gjest Tweek Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 En annen ting... Folk sletter seg, og sletter seg (særlig de siste dagene er det mange som har slettet seg), like vel blir det flere medlemmer... ← Tror ikke det er flere akkurat.. Men syntes nok den kunne sletta de 3394 medlemmene som aldri er logget på og som aldri har skrevet et eneste innlegg.. Ikke si at du har laget over tre tusen brukere på KG for så å kalle deg Ugla? ←
loffen Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Kan det være meg... ← Nei det tror jeg ikke! Endret 1. februar 2007 av loffen
Ugla Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Tror ikke det er flere akkurat.. ← Men... ...Antall "registrerte medlemmer" har jo økt, også de to siste dagene...
Gjest Tweek Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 Rart! JGE føler bare alle sletter jeg..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 1. februar 2007 #15 Skrevet 1. februar 2007 Jeg skulle til å spekulere litt nå, men får vel la vær
Ugla Skrevet 1. februar 2007 #17 Skrevet 1. februar 2007 Jeg skulle til å spekulere litt nå, men får vel la vær ← Ja, ikke sant...??!!
punktom Skrevet 1. februar 2007 #18 Skrevet 1. februar 2007 Rart! JGE føler bare alle sletter jeg.. ← KG består tross alt av ca 99% brukere de fleste ikke kjenner, så kanskje ikke så rart?
Yme Skrevet 1. februar 2007 #19 Skrevet 1. februar 2007 KG består tross alt av ca 99% brukere de fleste ikke kjenner, så kanskje ikke så rart? ← Også er det jo sån at sikkert 50% av folka her inne, har hvertfall 1 alternativ bruker også. KG har nok ikke så mange brukere som statestikken viser... Ikke at det har så mye å si da hehe
Bomull Skrevet 1. februar 2007 #20 Skrevet 1. februar 2007 Antagelig har mange av de registrerte kommet etter gjestestengingen, men så har de kanskje ikke vært innom senere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå