Gå til innhold

Uønsket kurtisering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Please hjelp meg jenter - og gutter! har gjort en tabbe. Kom til å oppgi hotmail-adressen min med fullt navn (ved en feil) til en fyr jeg traff på chatten (fordi han sa det var no feil med linja hans, så ga han meg sin også i tilfelle vi ble brutt og det ble vi). Jeg har et såpass spes navn at det tok han 2 minutter å finne mob.nummeret og selvfølgelig hele husstandens telefonnumre OG adresse(er sambo med et barn og det vet han-han er selv gift). Nå har han allerede bedt meg på kaffe og vil ringe meg privat. Han sender stadig SMS-søte små meldinger og jeg vet ikke hva! Er forsåvidt hyggelig nok og behøver ikke ha noen baktanker, men det begynner å plage meg. Hvordan kan jeg bli kvitt han på en høflig måte, hva skal jeg si for å få han til å forstå at hit men ikke lenger. Alle gode forslag mottas med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oyda.... :o

Vel, kan du ikke bare sende han en sms å si det på en høflig måte at du har samboer, og er fornøyd med tilstanden slik den er, å si at du ser helst at han ikke sender noen flere mld til deg??

Jeg personlig hadde blitt litt "freaked out" hadde han oppsporet mob, hustlf og adressen min da men...... :-?

Uansett, så be han om å gi seg og gjør han ikke dette så gå til politiet som en siste løsning...

Lykke til hvertfall, håper du blir "kvitt" han... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed om at du ikke ønsker noen form for kontakt. Ignorer deretter alle henvendelser om han ikke tar en slik grei melding - som er i overkant av høflig for en "stalker" som dette!

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er din historie en lærepenge for deg og en påminnelse til alle oss andre om ikke å lettsindig gi vekk personlige opplysninger over nettet til hvem som helst.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva er så vanskelig med å si det som det ER???????????? Feig?

Eller ønsker du egentlig dette? Neivel.

Da ringer du han, og sier det som det er.

Gir han seg ikke da, får du anmelde han til politiet, eller bare ignorere han. Han slutter nok når han omsider fatter poenget!!!!!!!!!!!!!

Men jeg skjønte ikke helt vitsen med å gi ut nummer eller e-mail hvis du ikke er interessert. KANSKJE IKKE SÅ RART HAN MISFORSTOD.

Også på nettet da, jøje meg!

Men man lærer vel ikke av andres feil, man må gjøre de selv.

Og det gjør man som kjent så lenge man lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...