Philippa Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Nå bruker jeg YSL Touche eclat under øynene (nr 2). Er fornøyd med denne, men har lyst til å prøve noe annet. Prøvde med Id mineralfoundation i dag, men synes det ble for blankt, og det klumpet seg litt i løpet av dagen. Hvilke alternativer finnes?
Gjest Thalassa Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Helena rubinstein sin concealer er det mange som bruker, selv bruker jeg Lancome retouche pen og er veldig fornøyd med den.
Latee Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Helena Rubenstein Magic Concealer er bra og veldig, veldig drøy. Jeg synes den svir litt, men så har jeg også veldig sensitiv hud.
Rexina Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Helena Rubenstein Magic Concealer er bra og veldig, veldig drøy. Jeg synes den svir litt, men så har jeg også veldig sensitiv hud. ← Elsker denne Men det er en concealer. ikke ne highlighter. Skal du ha en highlighter, så anbefaleer jeg Touche Magique fra L'oreal.
Lola83 Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg bruker Skin flash fra Dior. Ellers anbefaler også jeg Magic concealer fra Helena Rubinstein, den er helt fantastisk.
Millis Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har "all og the above" pluss en til: Kanebo sin penn. Den er den beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå