Arwen Skrevet 18. februar 2003 #1 Skrevet 18. februar 2003 Hva slags startside har dere? Jeg bruker www.startsiden.no
Gjest Zalomine Skrevet 18. februar 2003 #2 Skrevet 18. februar 2003 VG (gammel vane, er så greit når jeg vil lese litt nyheter) Ellers har jeg hatt loginsiden til et spill. Typiske "startsider" ville jeg ikke engang vurdert. Jeg velger den siden jeg bruker mest, rett og slett. Og det er enten det spillet, eller vg. snart burde jeg vurdert dette diskusjonsforumet? (trengs ikke, jeg åpner KG alltid gjennom en av de mange mailene som venter på meg)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. februar 2003 #3 Skrevet 18. februar 2003 Jeg har www.chicagotribune.com som min startside. Chicago er min opprinnelige hjemby så jeg leser alltid den avisen først når jeg logger på om morgenen. Milla
Arwen Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2003 Startsiden har alle linkene til de sidene jeg bruker mest + mange gode søkemotorer. Derfor bruker jeg den.
Gjest Zalomine Skrevet 18. februar 2003 #5 Skrevet 18. februar 2003 Jada, jeg skjønner godt hvorfor du bruker den, jeg bare prøvde å forklare hvorfor jeg ikke bruker slike. Jeg trives rett og slett ikke med den typen sider. De sidene jeg bruker mest, dem har jeg på favoritter. Skal jeg søke, så søker jeg. Startsider, de bare liker jeg ikke. Men det er bare min mening, jeg har full forståelse for at andre liker dem.
jordbær Skrevet 18. februar 2003 #7 Skrevet 18. februar 2003 Jeg bruker VG jeg:) Tidligere brukte jeg Femme... Men aldri noen "typisk"startside.. Liker dem ikke
Edie Skrevet 18. februar 2003 #8 Skrevet 18. februar 2003 På min profil på dataen (har xp) tror jeg det er sol som er startside. Men sambo bruker dataen mye mer, og derfor gidder jeg sjelden logge av han og så logge meg på. Starsiden han har er hjemmesida til spillklanen han er med i........
Gjest Tristessa Skrevet 18. februar 2003 #9 Skrevet 18. februar 2003 Jeg bruker Nettavisen, en av de bedre norske online-avisene.
Catzy Skrevet 18. februar 2003 #10 Skrevet 18. februar 2003 Jeg åpner til en blank side på jobben. Hjemme har jeg Aftenposten. Jeg jobber med webutvikling, og da er det like greit å ha en tom side som ikke tar tid å laste opp når jeg skal starte browseren 50 ganger i løpet av en dag. Hjemme har jeg bedre tid, og liker å lese litt nyheter. Catzy
Tusenfryd Skrevet 19. februar 2003 #11 Skrevet 19. februar 2003 Frisurf. Det er det jeg bruker, har ikke giddet å gjøre noe med det. Dessuten har jeg de stedene jeg surfer innom som snarveier, så i praksis bruker jeg den veldig sjelden. Jeg sitter sjelden og surfer rundt - jeg har noen steder jeg går innom, that's it. Tilbringer mer enn nok tid foran kassa likevel.
starie Skrevet 19. februar 2003 #12 Skrevet 19. februar 2003 Ingen. Jeg blir så fort lei av ting at jeg like godt kan ha blank
Mania Skrevet 19. februar 2003 #13 Skrevet 19. februar 2003 Har www.sol.no Kanskje mest av gammel vane, men har ikke funnet noe bedre alternativ heller. Synes den er oversiktlig og grei.
*Stylish* Skrevet 19. februar 2003 #14 Skrevet 19. februar 2003 Har www.av.com jeg... en venn av meg la den inn da han fikset maskinen min. Har rett og slett ikke orket å skifte... men har så mange snarveier på tastaturet, så det går nok bra
Gjest Liten Skrevet 19. februar 2003 #15 Skrevet 19. februar 2003 har startsiden hjemme og våre egne hjemmesider på jobb. sistnevnte av praktiske grunner da jeg bruker dem mye i løpet av arbeidsdagen
koldbruna Skrevet 19. februar 2003 #16 Skrevet 19. februar 2003 Har også startsiden.no. Mest for at det er en vane tror jeg og at jeg trives med den som startside. koldbruna
Crazee Skrevet 19. februar 2003 #17 Skrevet 19. februar 2003 Har sett opp Opera til å visa dei sidene eg var på sist eg var inne eg - og ofte er det akkurat dei sidene eg er interessert i å fortsetje med :-)
Gjest Hilde Skrevet 12. mars 2003 #19 Skrevet 12. mars 2003 Er jeg den eneste som har Kvinneguiden.no som startside ? Det har jeg hatt i flere år og er kjempefornøyd En glimrende portal til Internett.
Prada Skrevet 12. mars 2003 #20 Skrevet 12. mars 2003 Jeg får opp 'about:blank' når jeg åper Internet Explorer. Orker ikke ha en fast startside. Jeg taster adressen dit jeg skal - og hvor jeg skal varierer like ofte som hver gang jeg åpener Explorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå