Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke dere som vet om Milla saken fortelle da? "Lær folket om historien, ellesj vil historien gjenta seg!" Skjønner absolutt ikke hva som kan være så ille med noen som laget en profil i feil navn, og skrive masse tull.. jeg søkte på Milla, og det eneste jeg fant var tråder hvor det var spørsmål om milla saken, og spørs¨mål til bryllupet hennes.. Hva galt har hun gjort og hvorfor er det et ikkesnakketema?? Hvis "milla" var flere personer, kan det umulig være støtende.. i hvertfall ikke når hun fant opp alt hun skrev.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at du vet en del allerede. Mulig jeg blir sletta nå, men skitt la gå: Historien i korte trekk var vel omtrent slik:Hun / han /de (Heretter kalt "hun" siden det var det hun utgav seg for) var en intrigemaker som var temmelig ekstrem og som skrev mange innlegg her for noen år siden. Hun skapte liv og røre, men erta og opp mange. Jeg var ikke registrert bruker på den tida, men fikk med meg en god del av det hun skreiv.Hun likte å "flashe med sine merkevesker" (Sitat etter hukommelsen) og skrev om hvor bra hun hadde gjort det i livet sånn materielt sett. Hun hadde også en del holdninger og meninger som vel ikke var "helt goe". Det var nok endel som trodde på henne og som måtte ha sin daglige dose på samme måte som andre såper er avhengighetsskapende. Men som for de fleste såper, så ballet det på seg og historiene rundt henne ble mer og mer utrolige. Plutselig ble hun fornærma og annonserte at nå skulle hun forsvinne. De andre brukerene tagg og bad henne om å komme tilbake. Etter en stund dukket det opp en persomn som kalte seg (KAM)milla. Var det Milla eller var det en annen?

Tror vi skal la temaet ligge jeg, i allfall i disse dager. Tror heller ikke at "historien gjentar seg" som du skriver. Tror heller ikke vi finner noe svar om vi spekulerer, og hvorfor trenger vi noe svar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...