Gå til innhold

Homo i fylla?

Fremhevede innlegg

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Kan tenke meg at ikke mange av de kvinnene har voldtatt ham analt...

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg bare lurer på om du hadde sagt det samme om han hadde kommet her og fortalt om at han våknet med et kvinnfolk etter en minneutslettende fyllekule? Ikke at jeg utelukker muligheten, jeg bare lurte...

Eh..? Sagt hva? At han kanskje var blitt voldtatt eller at han burde får ordnet opp i forholdet til kona? Jeg sier ikke at han har blitt voldtatt, men ettersom han selv mener han ikke tenner på menn så kan han ha blitt det. Om han har blitt det eller ikke kan ingen vite, heller ikke han selv ettersom han ikke husker noe. Rydde opp i forholdet til kona må han jo ettersom han gang på gang er utro. :forvirret:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Da bør han vel anmelde alle de kvinnene som han har våknet sammen med dagen etter ei fyllekule.

Hvis han mener han er blitt voldtatt av dem, ja. Han forteller at han pleier å angre, det betyr ikke at han pleier å bli voldtatt. Han sier han pleier å være utro. Utro er noe man er, voldtatt er noe man blir. ;)

Skrevet (endret)
Nå er ikke jeg Bella, men jeg regner med at det var "vondt der bak" kommentaren som henspilte på tankene om voldtekt.

Som sagt, analsex i fylla... ;)

Eh..? Sagt hva? At han kanskje var blitt voldtatt eller at han burde får ordnet opp i forholdet til kona? Jeg sier ikke at han har blitt voldtatt, men ettersom han selv mener han ikke tenner på menn så kan han ha blitt det. Om han har blitt det eller ikke kan ingen vite, heller ikke han selv ettersom han ikke husker noe. Rydde opp i forholdet til kona må han jo ettersom han gang på gang er utro.  :forvirret:

Og mitt poeng er at det er utrolig hva man kan våkne opp ved siden av etter en våt natt (no pun intended) som man NORMALT ikke tenner på. :forvirret:

Endret av Orestes
Gjest Bellatrix
Skrevet

Og mitt poeng er at det er utrolig hva man kan våkne opp ved siden av etter en våt natt (no pun intended) som man NORMALT ikke tenner på.  :forvirret:

Det er også godt mulig. Som sagt ingen vet hvorfor han har hatt sex med en mann.

• 2 uker senere...
Gjest Kjell bi?
Skrevet

Litt drøyt det som skjedde ja. Og du bør sjekke deg for sykdommer helt klart.

Litt mye tabu rundt dette med guttesex, og derfor er det ekstra tungt å ta opp en slik sak. Er du frisk og rask nå så prøv å glemme hele greia.

Og drikk mindre!

Jeg møtte et par på danskebåten en gang, gift (tror jeg) og i 50-åra.

Starta med at dama la an på meg i baren, og jeg ble jo med på leken. Endte opp i lugaren hennes og etter en stund var vi lettkledde osv osv. Først etter en stund kommer mannen hennes inn, og jeg hadde ingen anelse om at han var med på båten i det hele tatt. Ble urolig da, men begge roet meg ned og sa at det var greit, begge ville ha meg der.

Han satt ved siden av og så på oss, for det tente ham å se på at kjærringa fikk seg en yngre mann sa han. Hun sugde meg mens jeg lå der på rygg, og hun kysset meg veldig intenst. Mens vi kysset så kjente jeg plutselig at jeg fortsatt ble sugd, og jeg fikk litt panikk kan du si. Nok en gang roet jeg meg ned, og etter en stund var det faktisk veldig godt. Jeg koste med dama mens mannen sugde meg. Jeg kunne ærlig talt ikke kjenne noen forskjell på om det var hun eller han som sugde meg. Og dama tente villt på å se på oss, og jeg ble også tent som jeg aldri har vært før i hele mitt liv. Jeg kom faktisk kraftig av denne behandlingen han gav meg.

Derfor lot jeg dette bare passere, og jeg drømmer faktisk om å treffe et par en gang til, hvor mannen er bi.

Liten avsporing dette kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...