Gå til innhold

Homo i fylla?

Fremhevede innlegg

Gjest Birøkteren
Skrevet

Jeg er en hetero kar med kone og unger. Jeg har et alkoholproblem, men er ikke alltid full. Mest i helgene. Min kone er veldig forståelsesfull, selv om jeg flere ganger har vært utro mot henne i fylle.

Har ofte våknet i seng med mer eller mindre attråverdige kvinner dagen derpå. Angrer alltid like bittert, for jeg hadde jo bare tenkt meg en fuktig kveld på byen, ikke tilfeldig sex. Men alle løftene forsvinner når jeg heller innpå børst.

I morges våknet jeg med en MANN!

Jeg husker som vanlig INGENTING, men er veldig sår der bak. Jeg orker ikke å tenke på hvorfor. Han påstår at jeg kom med ham frivillig, og siden jeg var full er det veldig vanskelig å motbevise. Han er en homoseksuell, og har medlemsskap i lesbiske og homofiles landsforbund. For ham ar denne kvelden rutine, for meg et mareritt. Men han var veldig hyggelig og forståelsesfull.

Hvordan kan jeg bli homo i fylla? Jeg føler ikke at menn er tiltrekkende nå i edru tilstand.

Skal jeg si dette til kona? Skal jeg tilstå å ha hatt sex, men unngå å nevne at det var en ung mann? Hun har tålt så mye dritt allerede, og jeg er allerede uglesett i bygda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden drikker du, når du tydeligvis ikke greier å oppføre deg i fylla? Greier du ikke la vær å drikke bør du oppsøke hjelp.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Enig med Zari. Hadde mannen min oppført seg sånn og fortsatt havnet på fylla hadde han ikke vært mannen min lenge.

Skrevet

Nok en gang nekter jeg å tro på dette.

Og om jeg tar feil, og det er et ekte innlegg, så tenker jeg: hvilken planet har jeg kommet til nå? Det er nesten så kona fortjener det, for så dum går det bare ikke an å være.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Nok en gang nekter jeg å tro på dette.

Og om jeg tar feil, og det er et ekte innlegg, så tenker jeg: hvilken planet har jeg kommet til nå? Det er nesten så kona fortjener det, for så dum går det bare ikke an å være.

atte noe sånnt ville jeg også sagt

Skrevet

Jeg synes du skal melde fra til forbundet hans.

Gjest Thalassa
Skrevet

og jeg synes du skal teste deg for HIV før du tar di kona igjen!

Skrevet
Du har nok blitt voldtatt.

Uten tvil! Han lurte deg hjem, med seigmenn og karameller, så hadde han seg med deg, i et mørkt og fuktig rom. Jeg syns det er greit da. Du hørtes ikke ut som en hyggelig fyr :kyss:

Skrevet

Det kan kanskje være en god ide å slutte å drikke?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Test deg for kjønnsykdommer, få hjelp for alkoholmisbruket ditt, ta deg en prat med kona og finn ut om hun fortsatt vil være sammen med en som ikke klarer å være trofast. Dere bor i ei bygd? Da finner hun det ut før eller siden, du bør være ærlig!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Du har nok blitt voldtatt.

Uten tvil! Jeg syns det er greit da. Du hørtes ikke ut som en hyggelig fyr :kyss:

Så du synes det er greit å voldta folk som ikke er hyggelige? :overrasket:

TS, det er mulig du er blitt voldtatt. Om du tror det bør du anmelde fyren. Uansett bør du få hjelp til å slutte å drikke, og til å bedre forholdet til kona.

Skrevet

I morges våknet jeg med en MANN!

Jeg husker som vanlig INGENTING, men er veldig sår der bak. Jeg orker ikke å tenke på hvorfor.  Han påstår at jeg kom med ham frivillig, og siden jeg var full er det veldig vanskelig å motbevise. Han er en homoseksuell, og har medlemsskap i lesbiske og homofiles landsforbund. For ham ar denne kvelden rutine, for meg et mareritt. Men han var veldig hyggelig og forståelsesfull.

Unnskyld, men.. da jeg kom så langt som til den uthevede delen måtte jeg :ler:

Ovennevnte formulering gjør at jeg sliter litt med å ta dette alvorlig. Men, om jeg nå skal anta at det er sant: Vel, har man hatt analsex i fylla, så blir man gjerne sår. Der bak. Det er uansett på tide å ta et oppgjør med alkoholvanene dine. Også tester du deg. Også med tanke på kvinnfolkene du har hatt deg med - de er ikke sykdomsfrie "by default", vet du.

Skrevet
TS, det er mulig du er blitt voldtatt. Om du tror det bør du anmelde fyren. Uansett bør du få hjelp til å slutte å drikke, og til å bedre forholdet til kona.

Jeg bare lurer på om du hadde sagt det samme om han hadde kommet her og fortalt om at han våknet med et kvinnfolk etter en minneutslettende fyllekule? Ikke at jeg utelukker muligheten, jeg bare lurte...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Nå er ikke jeg Bella, men jeg regner med at det var "vondt der bak" kommentaren som henspilte på tankene om voldtekt.

Skrevet
Hvorfor i all verden drikker du, når du tydeligvis ikke greier å oppføre deg i fylla?

Nå skal det vel sies at det er vel ikke bare denne personen som ikke klarer og oppføre seg i fylla, jeg har ej bekjent av meg som drikker seg overstadig beruset stortsett hver gang hun er ute. Så jenter er ikke noe desto bedre. :sur:

Skrevet

Da bør han vel anmelde alle de kvinnene som han har våknet sammen med dagen etter ei fyllekule.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Kan tenke meg at ikke mange av de kvinnene har voldtatt ham analt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...