lillesky Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Vi skal kjøpe Ikea-kjøkken, og jeg synes strykebord i kjøkkenskapene høres veldig praktisk ut. Men det virker ikke så solid? :klø: Jeg stryker ikke klær så ofte, så det holder kanskje. Har du det? Brukt det? Erfaringer mottas med stooor takk.
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har. Det fulgte huset og kjøkkeninnredningen. Det er ikke fra Ikea da. Sånn som det er plassert hos meg så bruker jeg det knapt. Liker litt armslag så jeg tar i bruk det gamle strykebrettet mitt. Mest praktisk er det når jeg skal stryke større ting som gardiner og duker. Ser for meg at strykebrettet i kjøkkeninnredningen ikke gir det det plassen du trenger da.
Spirito Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Som regel stryker jeg når jeg skal dekke bord eller pynte meg. Da er som regel kjøkkenet fylt opp med kokker og søl, så jeg ville absolutt ikke hatt noe strykebrett med hvite duker og penskjorter midt oppi det, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå