Mirabella76 Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Eg er førskulelærar, og jobbar i barnehage. Skulle absolutt hatt teksten til ein barnesang. Har leita på internett uten å finna noko, for eg veit ikkje heilt kor eg skal leita... Noko av innhaldet i teksten er som følgjer: "Det tusler og det tasler, det braker og det rasler.... ....swaheli, mombasa.... Oh!" Det er fleire vers på denne sangen. Er det nokon som kunne ha gitt meg ein link til denne sangteksten? Evt. skriva ned teksten her? Håpar nokon kan hjelpa meg!
Marita89 Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Det hadde hjulpet veldig med mer tekst eller navn på sang..
Mirabella76 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Det hadde hjulpet veldig med mer tekst eller navn på sang.. ← Eg hugsar jo ikkje meir. Men det er ein sang om dyr i Afrika, eller noko sånt... (Og nei...eg meinar ikkje "Dyrene i Afrika"
Chiquita Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 http://www.allsang.net/sanger-historier/ba...-det-tasler.htm
Kipa Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 ....ved elven lurer stille, en sulten krokodille...er noe mer av teksten. - kan det være Torbjørn Egner som har laget den, eller er jeg helt på viddene tro..
Mirabella76 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2007 http://www.allsang.net/sanger-historier/ba...-det-tasler.htm ← Tusen millionar takk. Eg treng faktisk denne sangteksten til i morgon, så dette var jo heilt supert! No er teksten printa ut, og eg sit her og nynnar. Eg lurer litt på ein ting. Er ein nødt til å melda seg inn ein eller annan plass, for å få tilgang til sangtekstar der du fann denne? Det såg nemlig slik ut, då eg undersøkte litt. Kostar det isåfall noko å melda seg inn? Og så må eg berre få seia: TUSEN TAKK, enda ein gang.
Chiquita Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 All info om medlemsskap finner du på allsang.net. Det koster litt for hvert år, husker ikke helt hvor mye. 200,- eller noe sånt? Jeg har funnet mye på de sidene i allefall
Mirabella76 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2007 All info om medlemsskap finner du på allsang.net. Det koster litt for hvert år, husker ikke helt hvor mye. 200,- eller noe sånt? Jeg har funnet mye på de sidene i allefall ← Takk for informasjon! Synst det var litt dyrt. Men det er mulig eg melder meg inn likevel, dersom det er ei bra side! Det er i hovudsak barnetekstar eg er ute etter. Er det stort utvalg i barnesangar, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå