Baltasar Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Var innom en side der jeg fant denne artige testen: http://www.numerologi.no/content.asp?mid=2...d2=130&mid3=181
Gjest Ballerina Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Kult! Vi fikk bryllupstall 2 - trygghet og sikkerhet er stikkord for dette forholdet (for ikke å snakke om fysisk nærhet og romantikk )
Doratheexplorer Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Tallet vårt ble 1 Fleksibilitet og forståelse er stikkordene her. Ellers stemmer mye av det som står der ja Endret 31. januar 2007 av lottabrud
Mirabella83 Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Hehe. Fikk 8 vi... Kvalitet og stil er vår merkevare. Sex er viktig i forholdet og enten får vi veldig mye, eller veldig lite penger... Tvi tvi... -men det var jo morsomt. Jeg gjør som når jeg leser horoskop: tar med meg det beste, og glemmer resten
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Vi fikk tallet 3! Økonomisk trygghet og mange barn I tillegg er jeg tallet en og han to, hvilket tilsier at vi passer utmerket sammen, og utfyller hverandre helt perfekt! Koselig å lese sånt
Hedda-78 Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Vi fikk tallet sju, og ekteskapet skal visstnok by på overraskelser, og jeg blir kanskje forlatt ved alteret Men denne var veldig ulogisk: " man har svigerforeldre som ikke liker ens partner". Mine svigerforeldre liker ikke min partner, som da altså er deres sønn???
evilla Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Nr 5 - En viss grad av aktivitet og kaos!?! Vet ikke helt om alt som stod der stemmer så bra hehe
Cola;) Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Bryllupstall 6: Kjærlighet i full blomst! Fin balanse i kjærlighet og forpliktelser, lek og ansvar.
Marililja Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Vi fikk tallet 3: Kommunikasjon, mye morsomheter, økonomisk trygghet og mange barn! Det stemmer ganske bra (ja, sånn rent bortsett fra at det ikke har blitt barn enda, men vi satser jo på det etter hvert. Tror vi skal satse på 3 i og med at det er tallet vårt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå