Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser at det er flere som skriver om psykopater her inne. Jeg har selv vært ute for en mann som jeg har mine tvil om.. Om han er psykopat eller ikke vet jeg ikke, men han er veeeeldig ustabil. (nesten så jeg har lyst til å skrive navnet hans her, for jeg vet at det er mange som har vært ute for han)...

Uansett... Dette var en mann jeg bodde sammen med et par år. I begynnelsen var alt i skjønneste orden og jeg kunne ikke fatte og begripe at jeg kunne være så heldig å finne en så fantastisk mann!!

Etter et års tid begynte han brått å bli mistenksom og stilte meg de merkeligste spørsmål ang hvor jeg hadde vært, hva jeg hadde gjort hele dagen, hvorfor jeg ikke hadde sendt ham meldinger (4 om dagen var ikke nok).

Han anklaget meg også for å lyve hvis jeg ikke forklarte en ting på nøyaktig samme måte som jeg hadde gjort tidligere, eller glemte å nevne en detalj..

Det endte opp med at jeg ble veldig bevisst på hva jeg sa og gjorde...og måtte "passe" meg hele tiden for å ikke gjøre ham mistenksom.

En gang vi var ute og kjørte bil og vi svingte av ved feil avkjøring "klikket" han fullstendig og begynte og skjelve og skrike og var helt ute av kontroll. (ikke sint, men desperat). Jeg skjønte ingenting for jeg har aldri sett et menneske i en slik tilstand før, så jeg klasket til ham i ansiktet for å få ham til å komme ut av den tilstanden han var i. Det virket, men etterpå latet han som om ikke noe hadde skjedd selv om han såg at jeg var ute av meg og forvirret. Jeg vet ennå ikke hva som skjedde med han da..

Etterhvert forverret denne mistenksomheten hans seg til å også omfatte mine familiemedlemmer. En slektning jeg aldri hadde møtt før spanderte en drink på meg (i all høflighet) og han påstod at dette var det frekkeste han noengang hadde vært borti. Han snakket om dette i over 6 mnd, også etter at det var slutt. I hans hode "hadde vi noe på gang"... og han spurte meg stadig om jeg hadde hørt noe fra ****..

Ved tre anledninger var han voldelig mot meg, det ble mer brutalt for hver gang.

Dessverre kom jeg meg ikke bort før jeg havnet på sykehus.

I etterkant fikk jeg høre at jeg ikke var den første han hadde behandlet på denne måten og hun som hjalp meg den kvelden det virkelig smalt tryglet og bad meg om å aldri ha noenting med han å gjøre igjen.

Jeg er GLAD for at jeg har hørt på henne!!

Jeg skjønner alle de som er i et slikt forhold....disse mennene er så utspekulerte og beregnende at det er vanskelig å gjennonskue dem. Ofte er de veldig sjarmerende dessverre.

Heldigvis har jeg lært leksen min og kjenner jeg lusa på gangen.

Jeg vil bare si til alle dere som lever i et usunt forhold: KOM DERE VEKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det virker som om det er mange av denne typen mannfolk som lusker omkring..

Det skulle vært et nettsted der vi kunne samlet dem. Drittsekk.no eller noe sånn!

Til pass for dem det!!

Skrevet
Hei!

Jeg ser at det er flere som skriver om psykopater her inne. Jeg har selv vært ute for en mann som jeg har mine tvil om.. Om han er psykopat eller ikke vet jeg ikke, men han er veeeeldig ustabil. (nesten så jeg har lyst til å skrive navnet hans her, for jeg vet at det er mange som har vært ute for han)...

Aaaahh...du har vært sammens med Ari behn....Ditt svin. :sjarmor:

Men hvorfor tar du opp denne problem stillinge nå etter at vedkommende er ute av ditt liv? er det noe du sliter med og har lyst og prate om?

Som du sier "disse mennene er så utspekulerte og beregnende at det er vanskelig å gjennonskue dem. Ofte er de veldig sjarmerende dessverre."

Er ikke alle menn sjarmerende til og begynne....at du var uheldig og fikk en vedvarende psykopat er jo selvfølgelig synd.....men ta ikke alle under samme fjøla, det finnes dem som er snill i hele samholdet.

At personer har sine uheldige dager kan skje med hvem som helst.

Skrevet
Aaaahh...du har vært sammens med Ari behn....Ditt svin. :sjarmor:

Men hvorfor tar du opp denne problem stillinge nå etter at vedkommende er ute av ditt liv? er det noe du sliter med og har lyst og prate om?

Som du sier "disse mennene er så utspekulerte og beregnende at det er vanskelig å gjennonskue dem. Ofte er de veldig sjarmerende dessverre."

Er ikke alle menn sjarmerende til og begynne....at du var uheldig og fikk en vedvarende psykopat er jo selvfølgelig synd.....men ta ikke alle under samme fjøla, det finnes dem som er snill i hele samholdet.

At personer har sine uheldige dager kan skje med hvem som helst.

Til trådstarter: jeg synes det er bra at du deler denne opplevelsen med andre... for de som ikke har opplevd det, er det umulig å forstå...men for oss andre som har opplevd det-vi skjønner det veldig godt!

Skrevet
Til trådstarter: jeg synes det er bra at du deler denne opplevelsen med andre... for de som ikke har opplevd det, er det umulig å forstå...men for oss andre som har opplevd det-vi skjønner det veldig godt!

Jeg er helt enig i dette. Da jeg endelig hadde kommet meg vekk fra han jeg var sammen med, og så hvordan han la an på nye jenter tok jeg rett og slett "runden" og advarte dem. Jeg tenkte med meg selv at jeg skulle ønske noen hadde gjort det samme med meg før jeg ble sammen med han.

Det var heldigvis ikke noe alvorlig fysisk vold inne i bildet for meg, men psykisk mishandling er ille nok.

Men en annen ting; det er slett ikke bare menn som oppfører seg på denne måten. Det verste eksemplet jeg kjenner til er faktisk en kvinne som har sterke psykopatiske tendenser. Jeg tror det er mange slike kvinner, og mange menn som lider veldig under det. Men desverre er det ikke like stor samfunnsforståelse for at kvinner kan være minst like jævlige og utspekulerte som menn - hvis ikke verre.

Skrevet
Men en annen ting; det er slett ikke bare menn som oppfører seg på denne måten. Det verste eksemplet jeg kjenner til er faktisk en kvinne som har sterke psykopatiske tendenser.

Verden vil bedra....heldigvis er vi alle laget av kjøtt og blod. :ironi:

Skrevet

Det er vel sånn ca. 50-50 fordeling mellom kjønnene hva psykopati angår.

Var samboer med en kvinnelig utgave av innehaver av en slik diagnose, Antisosial personlighetsforstyrrelse. Det var ikke særlig artig nei. Grøss så kreativ med å finne på påskudd for å starte faenskap.

Å takle slike kvinner er dønn umulig...Vi kutta overtvert og hun fant seg en ny som hun nesten drepte med ei knust ølflaske.

Joda, riktig en gullklump hun der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...