Gå til innhold

klamydia!!

Mille

Anbefalte innlegg

Ånei! jeg har fått klamydia!

Også har jeg nettopp fått meg ny kjæreste!

Dette er krise, jeg er så redd for å fortelle han det. Jeg er så redd for at han skal bli sint på meg og dumpe meg siden forholdet er veldig ferskt.

Jeg har nok fått det fra han jeg hadde sex med like etter nyttår. En gammel elsker...

Noen som har vært i liknende situasjon? Hjelp meg!

Foressten, jeg har nok hatt klamydia siden nyttår.. og jeg har hatt munnsex, fått munnsex av min nye type.. Smitter dette over til munnen?

Hva er symptomene til gutten? Kan han bli steril?

Søren as, hvorfor må dette skje nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar deg...

Man kan gå med klamydia i LAAAANG tid uten å merke noe. Trenger ikke å opplyse han om når du sist hadde sex, hvis det er problemet.Antar at den nye kjæresten din ikke tror at du var jomfru, når du traff han. Ser ikke noen annen utvei her.

Vet ikke om det smitter ved munnsex.

Lykke til1212[ Dette Innlegg er endret av: katta den 2002-03-26 21:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye klamydia ute og går.

Jeg har hatt det 2 ganger og har gått tilbake og fortalt den jeg fikk det av at han måtte til lege.Har fått partnerbehandling til elskeren jeg hadde da.

Var hos legen etter 4 måneder med typen min og tok en siste klamydiatest-hadde da ikke tatt på 8 måneder-var lettet over at den var negativ.Hadde fortalt typen aty jeg skulle ta den og han ble lettet han og.

Hadde jeg hatt så hadde vell ikke typen min reagert på det.Hva jeg gjorde før han er min sak-vi var foresten like der.

Lykke til og håper du slipper det igjenn.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det noen som vet om det går ann å gå gjennom graviditeten uten å oppdage at mann har klamydia???

Er det vanelig at legene tar klamydia test vet den gynokologiske undersøkelsen når mann er gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symtomene er litt som med sopp,men så får du en lukt som minner om skaldyr.

Tester med å ta prøve av utfloden og sender den inn til analyse.

Trodde legen automatisk tok klamydia test ved graviditet,eller om det kun var hvis du har hatt partner-bytte den siste tiden.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...