Sniff Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har et døgn på meg til å minske noen røde nupper etter intimbarbering. Tipper de oppstod fordi jeg hadde dårlig tid. Tar i mot alle råd. Er så fdesperat at jeg har vurdert concealer over hele området . Det er utrolig viktig at de i hvert fall minskes til i morgen, selv om de neppe forsvinner helt.
Rexina Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Unirens fra Kondomeriet (en grønn gele). Den er spesielt utviklet til dette formålet og funker faktisk veldig bra! Koster rundt 100-lappen.
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Man får alkoholgele på apotek også (tilsvarende Unirens). Antibac f.eks.
Snuppen Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 hos meg sveeeed det md aloe vera, brukte baby krem jg til sår og irritert hud..dn kjølnet det og lindret :9
Sniff Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2007 (endret) tusen takk for svar folkens, får håpe det går greit å kjøpe det i morgen. Men er litt usikker på hva jeg skal velge. Vi får se Tror jeg har noe aloe vera liggende, så jeg prøver det først i hvertfall. edit: hadde faktisk antibac servietter liggende. Flaks, da får jeg teste det ut i steden. får håpe det ikke svir for mye Endret 31. januar 2007 av Sniff
kipa81 Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Talcum for barn, kjempeeffektiv!! BAre til å pudre på litt, du får ingen prikker!!! Virkelig å anbefale!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå