Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et døgn på meg til å minske noen røde nupper etter intimbarbering. Tipper de oppstod fordi jeg hadde dårlig tid. Tar i mot alle råd. Er så fdesperat at jeg har vurdert concealer over hele området :grine: . Det er utrolig viktig at de i hvert fall minskes til i morgen, selv om de neppe forsvinner helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unirens fra Kondomeriet (en grønn gele). Den er spesielt utviklet til dette formålet og funker faktisk veldig bra! :) Koster rundt 100-lappen.

Skrevet

Man får alkoholgele på apotek også (tilsvarende Unirens). Antibac f.eks.

Skrevet

hos meg sveeeed det md aloe vera, brukte baby krem jg til sår og irritert hud..dn kjølnet det og lindret :9

Skrevet (endret)

tusen takk for svar folkens, får håpe det går greit å kjøpe det i morgen. Men er litt usikker på hva jeg skal velge. Vi får se ;) Tror jeg har noe aloe vera liggende, så jeg prøver det først i hvertfall.

edit: hadde faktisk antibac servietter liggende. Flaks, da får jeg teste det ut i steden. får håpe det ikke svir for mye :forvirret:

Endret av Sniff
Skrevet

Talcum for barn, kjempeeffektiv!! BAre til å pudre på litt, du får ingen prikker!!! Virkelig å anbefale!!!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...