MiNNieMooSe Skrevet 6. februar 2007 #81 Del Skrevet 6. februar 2007 Snuppa di høres såå herlig ut... Godt å høre at dere har det så fint. Idag har jeg vært hjemme fra skolen, mannen er syk og jeg har trengt å roe ned litt.. Tenkte å benytte sjangsen til å gjøre litt hjemme, bare sitter å tar en KG pause. Har vasket masse tøy, og mannen har vært flink og ordnet idag. Han er forkjølet, håpar ikke jeg også blir smittet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 6. februar 2007 Det var en vi fikk i gave Susan Sto Helit, men vi har også den fra Libero ja. Det går veeeldig fort Xania! Jeg har vært dårlig å besøke dagboka di, men stikker innom snart! Passe på så du ikke blir smitta Bethina! Håper du får gjort litt i huset vennen. Nå har vi avtalt i barselgruppen, at vi møtes to ganger i uken de som vil gå tur. Ikveld blir det rolig, igjen. Er enten kaldt eller surt ute, så det frister mest å være innendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. februar 2007 #83 Del Skrevet 7. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 7. februar 2007 #84 Del Skrevet 7. februar 2007 Innom å sniker litt og legger igjen en liten hilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. februar 2007 #85 Del Skrevet 7. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg og snuppa skal på trilletur med barselgruppa idag, kos! Er fint vær ute, sol & blå himmel! :-D Snuppa skravler i stolen sin nå Stadig nye lyder. Svimle Gopia Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. februar 2007 #87 Del Skrevet 8. februar 2007 God trilletur! ...husk bare å kle godt på dere, for selvom det ser fint ut, er det kaldt. Hos meg er det 6 blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja det var kaldt Burpen! Brrr.. på hendene.. Må kjøpe hansker! Så deilig å gå tur, gikk en time. :-D Godt å få trimme også. Nå har snuppa sovnet, har akkuratt matet henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 8. februar 2007 I helgen skal vi fremkalle bilder av snuppa. Så må vi kjøpe litt forskjellig, jeg trenger vertfall varme sokker! Tenkte å trille i byen hvis været er fint. På søndagen blir det trilletur rundt et vann, igjen hvis været er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2007 #90 Del Skrevet 8. februar 2007 Ah...deilige dager for Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. februar 2007 #91 Del Skrevet 8. februar 2007 Høres så kos ut med trilletur! Fornøyd med Quinnyen? Den er vel lett å trille... Håper dere får en fin helg vennen! Skal på båttur jeg, mannen skal spille på en ferge sammen med svigerfar, så svigermor og jeg benytter anledningen til å bli med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. februar 2007 #92 Del Skrevet 9. februar 2007 God helg, Epica! Kos deg med mann og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. februar 2007 #93 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er godt å få rørt litt på seg ja!Frisk luft gjør underverker! Ha ei finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. februar 2007 #94 Del Skrevet 9. februar 2007 Måtte innom og legge igjen et spor. Kommer sterkere tilbake senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ja deiiilige dager Kipa Veldig fornøyd med Quinnyen Bethina! Er veldig lett og snu & kjøre. Eneste minuset er at det er liten plass til handleposer etc. under vognen. Så kos med båttur! :-D Koose dere vennen! Ja Skytte! Har vært så lat til nå, men så har det vært mye drittvær også! God helg! Det skal jeg gjøre Burpen, samme til deg! Ha en koselig helg LinKri Vi skal til et vennepar (venter baby til sommeren) imorgen kveld, koselig! Ikveld blir det sikkert rolig kveld hjemme, meg, mannen & snuppa. Venninna mi fødte denne uken! Håper jeg får komt meg på sykehuset og hilst på en dag, venter til hun er oppegående. Endret 9. februar 2007 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 9. februar 2007 Snuppa hikker på sofaen her mens jeg kikker på Oprah. Hun sov i ett fra 2130 igår til 0830 idag! Er jeg heldig eller?? Hun fikk mat 0845, 0945, så sov hun og fikk mat igjen kl. 1300 og nå kl. 1400. Det blir ofte mat når hun er våken siden hun sover såmye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. februar 2007 #97 Del Skrevet 9. februar 2007 Så fine dager dere har! Det er toppers å være mamma! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 9. februar 2007 Ja det er helt TOPP Cr@sh!! Har allerede lyst på en til! (men IKKE lyst å føde igjen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. februar 2007 #99 Del Skrevet 9. februar 2007 Da får du adoptere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. februar 2007 #100 Del Skrevet 9. februar 2007 Da får du adoptere ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg