Skrållan Skrevet 23. februar 2007 #221 Del Skrevet 23. februar 2007 Ha en super helg med mannen og den vesle snuppa deres! Kos dere med besøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 23. februar 2007 #222 Del Skrevet 23. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. februar 2007 #223 Del Skrevet 23. februar 2007 En riktig god helg til deg og dine, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. februar 2007 #224 Del Skrevet 23. februar 2007 Innom med en og for å ønske god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 24. februar 2007 ~Mrs.Valentine~ Skrållan meja Susan Sto Helit & Cr@sh! Nå skal vi snart på senteret en tur. Det var kjempekoselig med besøk igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #226 Del Skrevet 24. februar 2007 Vi koser oss hjemme ikveld. La snuppa kl 20.. Blir spennende å se om hun sover gjennom hele natta. Vi har sett Farmen & spist brokkoliovnsrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. februar 2007 #227 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg er på rett sted, er jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #228 Del Skrevet 25. februar 2007 Bustis Mannen stod opp med snuppa kl. 8, og jeg stod opp nå 1130. Nå må jeg skifte bleie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 25. februar 2007 Sløøvedag Snuppa sovnet nettopp. Ååå, jeg liker så godt badet nå, vi fjernet 80talls-skapene *grøsss..* & fikk opp speil over vasken, og et par IKEA hyller under. Får så lyst å pusse opp mer i huset. Jeg skal vertfall få kjøpt Living salongbordet neste mnd. Det blir bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. februar 2007 #230 Del Skrevet 25. februar 2007 Så flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #231 Del Skrevet 25. februar 2007 Du har ikke fått deg dagbok Bustis?.... Nå laster jeg ned Illustrator.. Må lage invitasjoner.. Tenker å ha fest i mai, kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. februar 2007 #232 Del Skrevet 25. februar 2007 Gøy med små-oppussinger på badet! Jeg kjøpte den nye Kamille og fikk mange gode ideer til kjøkkenet. Fikk sååå lyst til å rive ned alt og ta alt opp på nytt igjen. Det kunne blitt litt skummelt hvis jeg skulle gjort det hver gang jeg ble litt lei; for hvordan jeg vil ha innredningen kommer helt an på dagsformen min. Noen ganger drømmer jeg om hyper trendy stil og andre ganger vil jeg ha bondekjøkken Men....nokså fornøyd nå da! Godt at du ble fornøyd med forandringene på badet! Ha en fortsatt fin sløvedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #233 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja hvis du liker flere stiler kan det bli vanskelig ~Mrs.Valentine~ Jeg liker en blanding av litt gammeldags og veldig moderne. Men er lei den minimalistiske stilen, det blir så upersonlig. Kjempegøy å lese i blader med oppussingsideer. Jeg fikk inspirasjon fra ELLE Interiør og Bonytt. Vet hva du mener, jeg har også kjempelyst til å rive ned alt og ta en full oppussing! Nå er det snart blomkålsuppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. februar 2007 #234 Del Skrevet 25. februar 2007 ELLEs interiør blader er bra. KK hadde også et bad- bilag for en liten stund siden. Fant masse fint. Egentlig er jeg veldig førnøyd med slik vi har leiligheten nå, men det er så mye som frister. Bor dere i hus eller leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #235 Del Skrevet 25. februar 2007 Vi bor i tomannsbolig, men drømmer om eget hus. Dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #236 Del Skrevet 25. februar 2007 Vi gjorde det billig og enkelt. Bare fjernet skapene og hengte opp speil. Kjøpte hyller på IKEA til under 300. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. februar 2007 #237 Del Skrevet 25. februar 2007 Vi bor i rekkehus på to etasjer; bod og to rom nede og resten oppe. Bor rett ved vannet, har nokså stor terasse og plen, så det føles som nokså stort område. Her vi bor er det ikke kjempe dyrt å ha en såpass stor leilighet, så vi er heldige sånn. Det er merkelig: når man kommer bare 10 minutter herfra mor byen er prisene helt annerleds- jeg ville heller beholdt min leilighet med stor plass og fin beliggenhet enn å bo midt i en trafikert gate....og så langt bort er det jo heller ikke. Har du noe link til de hyllene eller? Jeg skal snart på shoppingtur til IKEA, neste gang vi skal til Oslo, og har DEN shoppinglisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. februar 2007 #238 Del Skrevet 25. februar 2007 ....der var det kommet ett bilde, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. februar 2007 #239 Del Skrevet 25. februar 2007 der var du jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 25. februar 2007 Ååå, rekkehus er drømmen ~Mrs.Valentine~ Enig, jeg vil flytte fra byen til et roligere nabolag ettersom snuppa blir eldre. Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg