minnimy Skrevet 6. mars 2007 #361 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har tellt feil.. Snuppa er 3 mnd på SØNDAG. hvordan skal dette ende skaperen er gøy,masse spennende,men masse rart også ja,flinke barn lillemor sovnet 20.30 i dag var i hundre frem til legge tid bare tullet med lekene og koste seg i stolen...skulle gjerne hatt energien hennes av og til ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 6. mars 2007 #362 Del Skrevet 6. mars 2007 Innom for å si hei jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. mars 2007 #363 Del Skrevet 7. mars 2007 ny hjemmeside ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #364 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja den energien minnimy! Jeg ble vekt 0530 av snuppa.. Men fikk sovet litt etterpå. Kjipt hun skal våkne så tidlig om dagene! Men, får håpe det går over snart. Felicity Har såvidt begynt Pasha, leeenge til den blir ferdig. Nå har jeg sett en episode av Dirt. Må komme meg i dusjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #365 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har tellt feil.. Snuppa er 3 mnd på SØNDAG. ← Fort gjort å telle feil! Huff, så kjedlig at lillesnuppa våkner så tidlig på morgenen... Når hun sovner på kvelden da? hender seg Ida våkner så tidlig også, men hun sovner som regel igjen ganske snart, og sover til nærmere 9! Kjempedeilig for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #366 Del Skrevet 7. mars 2007 Hun har sovnet 20, 21 og 2230... Oftest senest i seng 21, men hun våkner uansett samme tid hver morgen Skrållan. Hun pleide å sove frem til 0830, frem til noen dager siden.. Jaja, satser på det snart går over, at hun blir B menneske snarest! Nå driver mannen på å legge snuppa, ble litt sent ikveld, hun ble sulten istad og sovnet ikke helt.. Nå er det snart Prison Break! Hadde besøk av mamsen idag, veldig koselig. Imorgen skal jeg på besøk til venninna mi, som fødte for ca en mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 7. mars 2007 #367 Del Skrevet 7. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mars 2007 #368 Del Skrevet 8. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 8. mars 2007 #369 Del Skrevet 8. mars 2007 kos deg i besøk ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #370 Del Skrevet 8. mars 2007 Felicity Petra minnimy :kyss: Fint vær idag. Gleder meg til besøk. :-D I morges våknet snuppa 0630... litt senere enn de siste dagene MEN jeg la henne sent igår også. Jeg sov såååå tungt etterpå, når jeg tilslutt sovnet, helt i ørska når hu vekte meg igjen 1030. Må bli ferdig med frokost og hoppe i dusjen, og høre om venninna er våken. Og kanskje en mating før vi går.. Hun vil ofte ha etter bare en time... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. mars 2007 #371 Del Skrevet 8. mars 2007 Hun har sovnet 20, 21 og 2230... Oftest senest i seng 21, men hun våkner uansett samme tid hver morgen Skrållan. Hun pleide å sove frem til 0830, frem til noen dager siden.. Jaja, satser på det snart går over, at hun blir B menneske snarest! ← Ida legger seg kl 21 hun også, og jeg er veldig skeptisk til å begynne å legge henne tidligere - nettopp fordi jeg da tror hun vil begynne å tulle sånn grytidlig på morgenen... Passer fint med døgnrytmen min at hun våkner mellom 8 og 9 på morgenen, så da får det heller bare være at jeg ikke har "fri" hele kvelden... Vi får virkelig håpe snuppelupp blir B menneske etterhvert, så du får sove litt! Håper du har hatt en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #372 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg la henne i 20 tiden igår & hun våknet 0515 Skrållan! Sovnet igjen kl. 06, men ikke jeg... selfølgelig.. Men fikk sovet en time sånn ca, før hun våknet kl. 09.. Høres herlig ut at Ida sover såpass lenge! Håper snart snuppa mi sover som før, som Ida God helg! Ikveld skal jeg møte venninner på forening! Mannen skal være hjemme med snuppa. Ååå jeg får liksom aldri tid å være på KG lenger... Holder på med hjemmeside og ellers travelt opptatt med snuppa for det meste. Det var koselig hos venninna igår. Etter det lagte jeg middag (hjemmelagt pizza) til meg & mannen, med pesto Så ble det en episode av 24. God helg til de som evt måtte stikke innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 9. mars 2007 #373 Del Skrevet 9. mars 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. mars 2007 #374 Del Skrevet 9. mars 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 9. mars 2007 #375 Del Skrevet 9. mars 2007 God helg, Lianna! Ikke tenk på at det blir lite KG-tid, det betyr bare at du har et liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #376 Del Skrevet 9. mars 2007 God helg Mrs.Potter & Felicity! God helg Xania! Sant nok! Håper på sms fra deg snart........... Imorgen får vi takst på huset, spennende! Ikke at vi skal selge enda men. Bare for å se. Nå er det en time til jeg drar å møter vennegjengen! :-D Snuppa sovnet akkuratt, hun skal kose seg hjemme med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. mars 2007 #377 Del Skrevet 10. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 10. mars 2007 #378 Del Skrevet 10. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 11. mars 2007 #379 Del Skrevet 11. mars 2007 God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. mars 2007 #380 Del Skrevet 11. mars 2007 Hei og hå vennen! Lenge siden sist.. Fint at dere har det bra, blir nok ikke så mye KG tid med en baby i huset nei.. Du får heller komme sterkere tilbake om en stund! Ha en kjempefin søndag. skal ut å gå tur i Gamlebyen med ei venninne jeg,og mate endene.. Koselig. Etter det må jeg gjøre lekser.. sånn er livet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg