Kipa Skrevet 25. februar 2007 #243 Skrevet 25. februar 2007 Hun er så nyyydelig du stråler også gjennom linjene i det du skriver!!
Susan Sto Helit Skrevet 25. februar 2007 #245 Skrevet 25. februar 2007 Flott bad, og fortsatt helskjønn snuppe! Har du kommet igang med album til henne? Mener du startet med noen sider før hun ble født... Jeg er endelig i gang med både boka om Julegaven, og scrappealbumet hans. (Selv om jeg har bittelitt dårlig samvittighet for bryllupsalbumet jeg har holdt på med siden i høst... Siden det plutselig ikke er så spennende lenger... )
Shiloh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #246 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Takk for snuppeskryt Pasha ~Mrs.Valentine~ Kipa Cr@sh & Susan Sto Helit Jeg har limt inn bilder i det lille, rosa albumet, men ellers ikke gjort noe Susan Sto Helit. Har du lagt mange sider? Forstår deg godt jeg, her er snuppa i sentrum også! Snuppa sov fra 20 til 07 idag.. Lenge men tidlig! Håper jeg får en liten hvil senere. Til nå har hun sovnet etter morgenmatingen, men ikke like heldig nå de siste dagene.. Endret 26. februar 2007 av Lianna
Susan Sto Helit Skrevet 26. februar 2007 #247 Skrevet 26. februar 2007 Tror jeg har 6 sider til Julegaven så langt, Lianna. Synes det er litt vanskelig å velge hvilke bilder som skal brukes og ikke... De er jo gjerne forskjellige, og viser forskjellige ting. Og så vokser han jo så utrolig fort! Kunne sikkert fyllt et album på de bildene vi har tatt så langt, og han er jo bare 10 uker... Får håpe du får sove om en liten stund. Julegaven har hvertfall sovnet nå. Han var våken 08.15, og 09.30 sluknet han igjen. Da var det på tide med morgenluren hans. (Igår varte den 3 timer, og jeg har jo håp om at det blir en stund idag også. ) Er ikke helt sikker på at det skjer da, for han "tullespiste" veldig i morges. Var mest opptatt av å glise og prate og sjekke at jeg fulgte med på at han spiste... Det er gjerne lettere å mate han når han halvsover, for da orker han ikke styre med så mye annet.
Burpen Skrevet 26. februar 2007 #248 Skrevet 26. februar 2007 Jeg missa bilder jeg, men det kommer vel alltids nye! :rosasmil: Hørtes herlig ut med "nytt" bad!
Shiloh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #249 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har også tatt masse bilder, men sånn blir det ofte med digital kamera også Susan Sto Helit. Håper han sov lenge! Her sov snuppa ca 2 timer, og jeg fikk også hvilt, herlig! Ja nå slipper jeg vertfall å irritere meg over de stygge eighties skapene Burpen! I ettermiddag er det babysvømming igjen. :-D
Gjest Svimle Skrevet 26. februar 2007 #250 Skrevet 26. februar 2007 Du kan tro jeg lurte på hvem som hadde vært i dagboka mi i går Hadde ikke fått med meg nickbyttet. Misset bilder jeg også, men titter innom hjemmesiden din med gjevne mellomrom. Hun er überskjønn!!
Shiloh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #252 Skrevet 26. februar 2007 Svimle Cr@sh Nå har jeg sett Greys Anatomy, satt på oppvaskmaskin & mata snuppa. Må komme meg i snart!
Shiloh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #254 Skrevet 26. februar 2007 Jepp! Vi har vært på babysvømming ~Mrs.Valentine~. Er så kos! Snuppa er morsom, hun har begynt å rekke tunge, konstant.. Og sutter hele tiden på fingrene. Nå er det snart pizza time! Etter det, Farmen & Torpedo (glemte å se den igår!) på web tv. Vi skal bade snuppa muligens senere også. Hva med deg, har du kost deg? :kyss:
~Mrs.Valentine~ Skrevet 26. februar 2007 #255 Skrevet 26. februar 2007 Følger med på Farmen du også?! Jeg var veldig ivrig i begynnelsen, men i det siste er det blitt litt kjedeligere, synes jeg. Mye syting og krangling, og mange av de mest interessante personene er ute. Etter min mening da. Hvem holder du med? Høres sååå koselig ut med ei lita tulle! Må være maange morsomme og søte øyeblikk i løpet av en dag?! Jeg har hatt en fin dag! Kurs og jobb, men veldig morsomt. Nå; sløvekveld!
Shiloh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #256 Skrevet 26. februar 2007 Syns det blir mer spennende med krangling og syting ~Mrs.Valentine~ Men ja, blir litt mye... Har fått Hanne opp i halsen.. Hun var skikkelig ekkel mot hun nye som var innom en liten tur.. Jeg liker ingen egentlig.. Håper kanskje Astrid vinner.. Eller Mikkel, selv om han er litt sleip! ÅÅ ja det er SÅ mange herlige øyeblikk med snuppa! Nye lyder og grimaser hver dag Kose deg med Farmen, mann & kakao ikveld!
~Mrs.Valentine~ Skrevet 26. februar 2007 #257 Skrevet 26. februar 2007 Krangling kan være underholdning, men når de nye folkene kom til Farmen og de andre(særlig Hanne og hu blonde trønderpia) baksnakket og kuppet flere episoder med den sytingen, ble det too much. Men det så ut som det kom en spennende episode i kveld, da, så jeg får gi det en sjanse til.
Shiloh Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #258 Skrevet 26. februar 2007 Ja, håper det ~Mrs.Valentine~ Hvem heier du på da? Nå har jeg lagt opp bilder av scrappe-sidene til hjemmesiden. Håper jeg får tid å lage flere etterhvert som hun vokser til.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 26. februar 2007 #259 Skrevet 26. februar 2007 Nysgjerrig på hjemmeside Scrapping er gøy! Har ikke funnet en favoritt enda....Ole Magnus er en real fyr, men jeg vil ikke at han skal vinne pga. kona Laila er også en av favorittene, selv om hun kan være litt irriterende på ulike måter.
Fremhevede innlegg