Gå til innhold

FGF

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat blitt singel etter å ha hatt samboer i noen år. Kjøpt meg leilighet og stortrives som singel! Jeg har absolutt ingen planer om å finne meg en ny gutt med det første, men en jente må jo ha sex...

så jeg har møtt en kar som egentlig er ute etter akkurat det samme som meg. kun sex... møtes ca en gang i uka for kun en ting. Han bor et stykke unna, men jobber endel i den byen jeg bor i.

"Alle" mine venninner syns det er helt feil å møtes kun for sex og har masse fordommer mot dette. Hva syns egentlig dere? Jeg ser liksom ikke noe galt med det jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser heller ikke noe galt i dette. Så lenge det er en felles enighet om hva det er dere har sammen, så blir ingen lei seg heller. Vinn-vinn situasjon spør du meg ;)

Klart man kan ha sex selvom man er singel, og spør du meg er det mye bedre å ha én fast sexpartner, enn mange tilfeldige!

Skrevet

Så lenge begge har åpne øyne og vet at forholdet kun er basert på et seksuelt plan så hvorfor ikke? Drit i hva andre mener og gjør som du føler for selv ;)

Skrevet

Hvis du klarer å ha en elsker uten å blande følelser inn i bildet synes jeg du skal blåse i hva andre måtte mene. Selv tror jeg ikke at jeg kunne hatt et "platonisk" forhold til en elsker over lengre tid, men jeg ser ikke noe galt med det av den grunn.

Skrevet

Ser heller ingen feil i å ha en FGF. En må bare være ærlige og enige..

Har prøvd å ha et sånn forhold selv et par ganger. Men sliter litt med å holde egne følelser borte over lengre tid. De kommer snikende.. så du må passe deg for det :)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg syntes det blir helt feil, kunne aldri tenkt meg å hatt det og må innrømme jeg blir pittelitt irritert at andre holder på sånn. Prippen jeg.

Men for all del, så lenge begge er fornøyd; pul i vei. ;)

Skrevet
Jeg syntes det blir helt feil, kunne aldri tenkt meg å hatt det og må innrømme jeg blir pittelitt irritert at andre holder på sånn. Prippen jeg.

Men for all del, så lenge begge er fornøyd; pul i vei. ;)

At man har en annen mening og ikke kunne tenke seg et samme type forhold selv er en ting, men å irritere seg over at andre har det?? Korteste veien til magesår ;)

Gjest Vidvandre
Skrevet

At man har en annen mening og ikke kunne tenke seg et samme type forhold selv er en ting, men å irritere seg over at andre har det?? Korteste veien til magesår  ;) 

Hehe, heldig for meg at jeg er en uvanlig avslappet person da. Med "litt irritert" mener jeg at jeg syntes ikke noe om at det skal bli så vanlig og akseptert og out-in-the-open. Det er så utrolig mye sex overalt, i media og generelt, trenger ikke en generell holdning om at det er helt greit å pule rundt utenom forhold i tillegg..

Skrevet
Hehe, heldig for meg at jeg er en uvanlig avslappet person da. Med "litt irritert" mener jeg at jeg syntes ikke noe om at det skal bli så vanlig og akseptert og out-in-the-open. Det er så utrolig mye sex overalt, i media og generelt, trenger ikke en generell holdning om at det er helt greit å pule rundt utenom forhold i tillegg..

Hele poenget med FGF er jo nettopp at man ikke "puler rundt" men faktisk har en fast sexpartner!!! Hva er pule rundt for deg?

Skrevet

det var akkurat dette jeg også tenkte...Å ha en FGF er vel ikke å pule rundt?

Mener du at man ikke skal ha sex om man ikke er i et forhold?

Skrevet

Enig med CocoChanel... Dessuten - er man "uvanlig avslappet" om man faktisk lar seg plage av at andre har en sexpartner uten å være kjærester? Jeg hadde et slikt forhold med min nåværende samboer den første tiden (noen måneder), og det fungerte bra. Vi behandlet hverandre med respekt (i hvert fall han meg, hehe), hadde ikke sex med andre og var ærlige - og gode venner. For vår del utviklet det seg følelser etter hvert, selv om det ikke var planen i utgangspunktet. Vi hadde uansett et fgf-forhold som etter min mening var like veldefinert som mange vennskap og ekteskap er det.

At det er (for) mye sex i media er jeg enig i, derfor unngår jeg å kjøpe og lese Dagbladet, VG o.l. For mye sex generelt? Ikke vet jeg, jeg ser ikke noe til det på gata, i hvert fall, men så bor jeg ganske øde til...

Skrevet

kjør på :) men pass på at det ikke blir noe følelser involvert :)

Skrevet

hehe, jeg skal prøve å holde følelsene mine unna...

Heldigvis er vi i veldig forskjellige steder i livet (han er endel eldre enn meg) og han er egentlig ikke en type gutt jeg vil være sammen med... hehe, det sier jeg i hvert fall nå:)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, pulevenner har jeg ingenting til overs for, men så er det ikke jeg som har det heller.

Gjest Vidvandre
Skrevet
Hele poenget med FGF er jo nettopp at man ikke "puler rundt" men faktisk har en fast sexpartner!!! Hva er pule rundt for deg?

Jeg syntes det er å pule rundt når man har sex med andre en den man er glad i, faktisk. Dessuten, slik holdningen er her virker det som at når man har en pulevenn er det oftest ikke ekslusivt; altså ingen avtale om at man bare skal ha sex med hverandre. Greit nok at noen faktisk har en pulevenn i flere år og holder seg til den, men hvorfor ikke prøve å finne seg en mann, istedet for å "stå til disponsisjon for andre" eller bare "få dekket sine behov"? Det blir helt feil, i mine ører, vel og merke. I min mening er ikke sex ikke bare å "få dekket sine behov", det er så mye mer og bør skje mellom to som er glad i hverandre.

Mener du at man ikke skal ha sex om man ikke er i et forhold?

Ja, fysj så gammeldags jeg er, men det syntes jeg. Ikke bare pga følelser rundt dette, men fordi det er mer ansvarlig med tanke på at puling faktisk også er formering, og det er kjekt å ha i bakhodet.

Dessuten - er man "uvanlig avslappet" om man faktisk lar seg plage av at andre har en sexpartner uten å være kjærester?

Jeg får det til jeg. ;) Jeg sitter jo ikke å vrir meg i smerte, blir stressa og ser skygt på folk hele dagen bare fordi jeg ikke syntes noe om en ting. :ler:

Det ble spurt etter meninger og jeg har en annen mening enn andre som svarer, fint med litt mangfold, ey? Men som sagt, hvis det fungerer for dere... hurra.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
hehe, jeg skal prøve å holde følelsene mine unna...

Heldigvis er vi i veldig forskjellige steder i livet (han er endel eldre enn meg) og han er egentlig ikke en type gutt jeg vil være sammen med... hehe, det sier jeg i hvert fall nå:)

Som om jeg skulle ha sagt det selv for en en del år siden, med unntak av at han var en del yngre enn meg. Vi var elskere uten komplikasjoner ganske lenge, men etter hvert viklet livene våre seg stadig tettere, og vi måtte ta stilling til om vi skulle kutte helt ut eller våge å satse på hverandre.

I dag har vi vært samboere i to år og har katt og baby sammen ;)

Skrevet (endret)
Jeg syntes det er å pule rundt når man har sex med andre en den man er glad i, faktisk. Dessuten, slik holdningen er her virker det som at når man har en pulevenn er det oftest ikke ekslusivt; altså ingen avtale om at man bare skal ha sex med hverandre. Greit nok at noen faktisk har en pulevenn i flere år og holder seg til den, men hvorfor ikke prøve å finne seg en mann, istedet for å "stå til disponsisjon for andre" eller bare "få dekket sine behov"? Det blir helt feil, i mine ører, vel og merke. I min mening er ikke sex ikke bare å "få dekket sine behov", det er så mye mer og bør skje mellom to som er glad i hverandre.

Ja, fysj så gammeldags jeg er, men det syntes jeg. Ikke bare pga følelser rundt dette, men fordi det er mer ansvarlig med tanke på at puling faktisk også er formering, og det er kjekt å ha i bakhodet.

Jeg får det til jeg. ;) Jeg sitter jo ikke å vrir meg i smerte, blir stressa og ser skygt på folk hele dagen bare fordi jeg ikke syntes noe om en ting. :ler:

Det ble spurt etter meninger og jeg har en annen mening enn andre som svarer, fint med litt mangfold, ey? Men som sagt, hvis det fungerer for dere... hurra.

:klappe:

Fullstendig enig i det du skriver både her, og tidlegare i denne tråden!

Det er kun eit ting eg vil leggja til. Eg meinar, som Vidvandre, at sex høyrer til i eit forhold. Altså: Er ein singel, synst eg ikkje ein skal ha sex med andre! Men til dåke som synst det er ille at etter vårt syn kan liksom ikkje single personar ha noko sexliv: Slik eg ser på det, må ikkje ein singel person vera uten sex, så lenge han/ho ikkje er i noko forhold! Det er fullt mulig å ha sex med seg sjølv.;)

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

Det er kun eit ting eg vil leggja til. Eg meinar, som Vidvandre, at sex høyrer til i eit forhold. Altså: Er ein singel, synst eg ikkje ein skal ha sex med andre! Men til dåke som synst det er ille at etter vårt syn, kan liksom ikkje single personar ha noko sexliv: Slik eg ser på det, må ikkje ein singel person vera uten sex, så lenge han/ho ikkje er i noko forhold! Det er fullt mulig å ha sex med seg sjølv.;)

Det kom visst to gangar...

Endret av Mirabella76
Skrevet

Jeg syns dere skal kose dere så lenge det varer og ikke dere om hva andre mener. Så lenge begge er enig og åpne om hva dere ønsker, er dette ikke noe problem.

Skrevet

Det er kun eit ting eg vil leggja til. Eg meinar, som Vidvandre, at sex høyrer til i eit forhold. Altså: Er ein singel, synst eg ikkje ein skal ha sex med andre! Men til dåke som synst det er ille at etter vårt syn kan liksom ikkje single personar ha noko sexliv: Slik eg ser på det, må ikkje ein singel person vera uten sex, så lenge han/ho ikkje er i noko forhold! Det er fullt mulig å ha sex med seg sjølv.;)

Jeg har vel aldri sagt at deres syn er no ille i det hele tatt! så håper den ikke var rettet mot meg...jeg syns bare det er synd at så mange av dere velger å ha fordommer mot det.

hehe, sex med meg selv funker innimellom det altså... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...