Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, er vist nordlending. Bor i Oslo irl

Skrevet
Huff' date=' er vist nordlending. [/quote']

*kremt kremt* Noe galt i det da??

Skulle gjerne bodd i nord jeg, men jeg bor i Oslo. Testen sa Oslo.

Skrevet
*kremt kremt* Noe galt i det da??

hehe, ikke noe galt med det nei, men regner med at det er synonymt med litt Harrye svar i testen.

Gjest Duchess
Skrevet

Hehe er visstnok nordlending... (er jeg ikke det så!)

Skrevet

Merkelig at de som ER nordlendiger får svar om at de bør bo i Oslo og omvendt. :wink:

Skrevet

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

:roll: :-? :( :o

Også jeg som misliker Oslo så mye som jeg gjør ......jaja.... :wink:

Gjest Abdullah Halvorsen
Skrevet

Stilig!

Tøysespørsmål med dustete alternativer, men fasiten er at jeg er en sindig sørlending - noe som er bortimot korrekt!

Det jeg derimot lurer på er hvorfor det kom opp et bilde av Sven O. Høiby som liksom skulle illustrere "sindig" sørlending...

:kul:

Skrevet

Det jeg derimot lurer på er hvorfor det kom opp et bilde av Sven O. Høiby som liksom skulle illustrere "sindig" sørlending...

:kul:

:ler2::ler2::ler2::ler2:

Skrevet

Underkjenner testens troverdighet, jeg....

Den hevder jeg bør bo i Oslo.....

Jeg bor på et bedre sted........Stavanger...... :D

Milo

Skrevet

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter.

I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

Hm... Har ikke planlagt flytting enda nei :ler:

Men en vet jo aldri...

Skrevet

Bør bo i Oslo jeg, men jeg bor i Bergen! Kanskje jeg skulle krysset av på "sjøstøvler" som foretrukket skotøy! :ler2:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Nord-Norge

Du er nordlending. Furet, værbitt og antakelig svært fiskeinteressert. Du har en folkelig humor, og skratter ofte høyt mens du slår deg på låret. Dersom du har sansen for rorbuer og grisehistorier, er Nord-Norge stedet for deg.

Så rett, så rett :sjarmor:

Skrevet

Oslo, og det er jo der jeg bor. :D Vil ikke bo noe annet sted, jeg!

Skrevet

Nord Norge, men ingen av de tingene som sto passet da, ingen av alternativene var meg ikke i nærheten en gang, så da for jeg nook bli boende en stund til

Skrevet

:roll::roll::roll:

Trøndelag

Du er nok trønder. Folkelig, småfull og ganske høyrøstet. Folk utenfra synes du er vulgær og harry, og derfor liker du ikke folk utenfra. Trøndelag er plassen for deg.  

:ler::ler::ler::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Oslo

Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede.

Hehe...og jeg som bor på Vestlandet og i utkantstrøk/bygd :):kul: ....kunne faktisk ikke tenkt meg å bo i by nei.... :-?

Skrevet

Bor i Østfold, men av en eller merkelig grunn skulle jeg visst ha vært en vestlending..... Hmmmm :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...