Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har endelig fått foundationprøver fra Pure Luxe som jeg har gledet meg til å prøve.

Men etter å ha påført pudderet, så fikk jeg helt inntørket ansikt...

Eller bedre sagt: de hudplettene med vinterhud som er litt tørre ble liksom understreket og forstørret :overrasket: ...

Så virkelig ikke bra ut, selv om fargen var fin og den føles lett på huden.

Er det bare meg dette har skjedd med?

:sjenert:

Endret av Smascha
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har endelig fått foundationprøver fra Pure Luxe som jeg har gledet meg til å prøve.

Men etter å ha påført pudderet, så fikk jeg helt inntørket ansikt...

Eller bedre sagt: de hudplettene med vinterhud som er litt tørre ble liksom understreket og forstørret :overrasket: ...

Så virkelig ikke bra ut, selv om fargen var fin og den føles lett på huden.

Er det bare meg dette har skjedd med?

:sjenert:

Nei det skjedde meg også. Jeg hadde da for mye pudder på kosten, hadde ikke snurret nok og hadde feil børste. Men når jeg lærte teknikken ble det veldig bra, elv om Pure Luxe ikke hadde riktige farger for meg. hvis du har tørre flekker i huden vil jeg anbefale deg å bruke olje på. Feks. Santal eller Blue Orchid fra Clarins . Ha på morgen og kveld under kremen din. Be om prøve på parfymeri, en prøve holder kjempelenge!

Endret av kitekatt
Skrevet

Pure Lux er det eneste jeg kan bruke som foundation når huden min er så tørr som nå, men jeg bruker minimale mengder.

Skrevet
Nei det skjedde meg også. Jeg hadde da for mye pudder på kosten, hadde ikke snurret nok og hadde feil børste. Men når jeg lærte teknikken ble det veldig bra, elv om Pure Luxe ikke hadde riktige farger for meg. hvis du har tørre flekker i huden vil jeg anbefale deg å bruke olje på. Feks. Santal eller Blue Orchid fra Clarins . Ha på morgen og kveld under kremen din. Be om prøve på parfymeri, en prøve holder kjempelenge!

Aha, kanskje jeg bare går gjennom nybegynnerfasen! :) Skal gå innom parfymeri etter jobben og tigge oljeprøver, så får vi se om det blir bedre.

Hvilken kost bruker du forrsten??

Skrevet (endret)
Aha, kanskje jeg bare går gjennom nybegynnerfasen!  :) Skal gå innom parfymeri etter jobben og tigge oljeprøver, så får vi se om det blir bedre.

Hvilken kost bruker du forrsten??

Bruker en kabukikost. Har en fra ID og en fra et annet merke som jeg ikke husker navnet på.

Her finner du også demonstrasjonsvideoer om hvordan påføre mineralmakeup :)

Endret av kitekatt
Skrevet

Jeg bruker for øvrig en drittkost. :ler: Fant ut at det fungerte like fint, at det var mengde og påføringsmetode som gjorde utslaget.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Hmm, rart. Jeg opplever det motsatte. At huden min fort kan bli blank av den.

I forhold til I.D, som gjør huden min matt.

Kanskje du burde peele huden din litt og bruke en god fuktighetskrem også. Gjør du det da?

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Og som andre her skriver. Viktig å bruke en ordentlig kost. En myk kubaki f.eks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...