Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med god/dårlig øyekrem? Har ikke lyst til å bruke penger på noe som ikke er bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale Clarins Eye Balm (finnes i to typer; en for alle hudtyper og en for tørr hud). Har prøvd begge, synes den for alle hudtyper funket best selv om jeg har noe tørr hud..den er lett og fin konsistens på :)

Skrevet

Jeg har øyekrem fra Clinique. Synes den er veldig god. En blanding av krem og gele. Den skal også forminske poser og mørke ringer.

Clinique har tre forskjellige øyekremer avhengig av alder. Jeg bruker den som heter All about eyes. Den er for ung hud. Den er også uparfymert.

Skrevet

jeg har to forskjellige øyekremer jeg bruker, om kvelden bruker jeg Estee Lauders Uncircled, men synes denne er litt fet om morgenen og må vente så lenge før jeg kan begynne å sminke meg. Bruker da Body Shops Eldenhower eller noe slikt, er uparfymert og billig, ca 60-80 kr. Det er forresten en øyegele som jeg har i kjøleskapet. Deilig og avkjølende å ha på.

Skrevet

Jeg var hos hudpleier og hun anbefalte DECLEOR sin øyenkrem. Den sa hun var best....så nå prøver jeg den, men det er for tidlig til å si noen om jeg liker den eller ikke.....synes kanskje den burde vært litt fetere....

Skrevet

Enig i at Clarins sin er bra (eye balm) og utrolig drøy. Har den for tørr hud og er veeldig fornøyd :D !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...