Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Mannen min er sinnsykt god i senga. Både oralt og samleie. Kan slikke meg i mange timer, og gir meg masse orgasmer. I stedenfor å synes at dette er fint, går jeg med en undrende følelse over hvor han har lært dette. Noen ganger plager det meg veldig. Jeg vet at vi begge har en fortid, men det plager meg fordet. Kjipt!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Det er slett ikke sikkert at han har hatt slik suksess med andre kvinner. Kanskje passer dere veldig godt sammen seksuelt.Kanskje har han oppdaget "koden" din ganske umiddelbart..... Her i gården har min mann klart å gi andre kvinner orgasme, men ikke meg. Det er nok fordi de andre kvinnene har lettere for å få orgasme Alle har en fortid. Du går vel ikke rundt å tenker på de du har hatt før han, vel? Tviler på at han gjør det.
Cowgirl22 Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Det er slett ikke sikkert at han har hatt slik suksess med andre kvinner. Kanskje passer dere veldig godt sammen seksuelt.Kanskje har han oppdaget "koden" din ganske umiddelbart..... Her i gården har min mann klart å gi andre kvinner orgasme, men ikke meg. Det er nok fordi de andre kvinnene har lettere for å få orgasme Alle har en fortid. Du går vel ikke rundt å tenker på de du har hatt før han, vel? Tviler på at han gjør det. ← Enig i dette.. Alle har en fortid, du må prøve og akseptere det.. Det er jo egentlig bare positivt at sexen deres er så god!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå