Lassie Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hva skal vi finne på til nevø som blir 12år? Ikke mer enn et par hundrelapper sånn cirka - men vi aner virkelig ikke hva vi skal finne på... Helt blank, og bursdagsbarnet har ønsker verdt over 500kr, noe vi ikke har råd til. (Vi har 8 nevøer og nieser...) De vi evt kunne spleiset med har allerede kjøpt gave, så derfor går ikke det heller. Er det noen som har tips?
Lemona Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Hva med en cd eller en dvd-film? Treningsutstyr hvis han driver med idrett: Drikkeflaske/sportssokker/t-skjorte(Adidas/Nike f.eks)/superundertøy/sekk/bag. Kjøpte et sett med dusjsåpe, hårgele, godlukt og en sekk fra Umbro til svogeren min på 13 til jul. Det falt i smak hos han. Kostet akkurat 200 på SmartClub. Hva med klær? Har jo mange fine langermede t-skjorter på H&M til en rimelig penge. Hva slags type er han da?
Helen Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Hva skal vi finne på til nevø som blir 12år? Ikke mer enn et par hundrelapper sånn cirka - men vi aner virkelig ikke hva vi skal finne på... Helt blank, og bursdagsbarnet har ønsker verdt over 500kr, noe vi ikke har råd til. (Vi har 8 nevøer og nieser...) De vi evt kunne spleiset med har allerede kjøpt gave, så derfor går ikke det heller. Er det noen som har tips? ← Sønnen min på snart 11 liker veldig godt teckno lego (eller hva det heter) der kan man få en fin ting til et par hundre kroner.
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Klær det står UCLA på er veldig in akkurat nå
Lassie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 Takker for tips! Har akkurat snakket med min svigerinne - hun kunne ikke si så mye siden han satt rett ved siden av, men hun snakket om filmer. Hva slags filmer faller i smak hos en 12åring da? Jeg er helt blank - jeg er bedre på de minste barna, jeg...
Lemona Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hva slags filmer faller i smak hos en 12åring da? ← Er ikke ekspert på denne aldersgruppa jeg heller men hva med Superman returns, Spiderman, Harry Potter, Charlie og sjokoladefabrikken, Istid 2 eller Biler? Det er jo ikke noe problem å bytte filmer heller. Du kan jo bare be om den mest populære filmern for aldersgruppen i butikken, så bytter han den hvis den ikke faller i smak, eller hvis han har den. Det må jo være en grei løsning på presang hvis han er glad i film... Endret 31. januar 2007 av Lemona
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Er ikke ekspert på denne aldersgruppa jeg heller men hva med Superman returns, Spiderman, Harry Potter, Charlie og sjokoladefabrikken, Istid 2 eller Biler? ← De hadde passet bra til svigerbror på 11 i hvert fall. Andre filmer kan være Narnia, The Incredibles eller evt. Star Wars-filmene, som ble veldig godt av svigerbror til bursdagen.
Gjest Pjusk Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Si ham pengene, så kan han kjøpe noe han trenger/ønsker seg. Så enkelt - og en fin gave!
Elmat Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Gi ham noen kinobilletter og noen kroner til knask så kan han og en kompis eller to gå og kose seg og føle seg store.....
Lassie Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2007 Takker for mange fine tips!! Si ham pengene, så kan han kjøpe noe han trenger/ønsker seg. Så enkelt - og en fin gave! ← Joda - men han har fått penger til de siste bursdagene sine, og han sier alltid "hvor mye penger er det i år" - så i år skulle vi overraske med å ikke gi penger, tenkte vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå