Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært mye syk i det siste året og samboeren min har vært helt utrolig og hjulpet meg igjennom mye, men vi har ikke gjort noe ordentlig sammen som kjærester på lenge. Så jeg tenkte siden han har vært så utrolig tålmodig og god enda jeg sikkert har vært et helvete å leve med pga at jeg har vært så sliten så vil jeg finne på noe koselig til han. - kanskje som vi kan finne på sammen.

Noen forslag til meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å be han ut på en overaskelsesdate? Noe god mat, noe moro dere kan finne på sammen, f. eks bowling el. og kino? eller om dere har god råd - en liten weekend der dere reiser bort?

Skrevet

Så koselig at du vil overraske ham! Aner jo ikke hvem dere er/hva slags interesser dere har, men kanskje

Friluftsopplevelser?

-ta ham med på en skitur med bål, og ta med grillspyd som du har gjort i stand?

-feil sesong, men ellers kunne kanotur (leie kano) være fint?

-dra nordover til et is-hotell og sove der?

-kanskje være med på hundekjøring?

-bungee jumping, fallskjermhopp, raftingtur (sammen), grottevandring, isklatring el.l., hvis dere er av den sporty/tøffe typen

Hjemmekos?

-Overraske ham med å gjøre det fint hjemme hos dere (mens han er borte), og lage en god middag, tenne lys etc., ha på deg sexy undertøy og forføre ham?

-Lage et strippe/-danseshow for ham, hvis dette ligger for deg?

-Lage et "hjemmespa" hvor du masserer ham, etc? (Eller gi ham gavekort på massasje, hvis han liker slikt?)

Kulturopplevelser

-ta ham med på konsert/teater/stand-up-show, mm, evt restaurant

Annet

-mannen og jeg leser noen ganger gamle (kjærlighets-)brev til hverandre, fra den første tiden vi var sammen (og bodde langt fra hverandre). Over ost, kjeks og en god vin. Noe slikt, hvis dere har gamle brev?

-skriv et eventyr/historie til ham, eller en erotisk novelle, bare til ham?

-en gang lagde jeg spålapper til mannen min, hvert "svar" (innside av lappen) hadde en rebus på rim i seg og hintet til et sted i leiligheten. Og der lå det gjemt gaver. Noe slikt?

-en annen gang lagde jeg rebusløype til ham, hjemme. Den geleidet ham fra sted til sted, der han fant en ny lapp med dikt/tekst/gåte. Legg inn morsomme overraskelser underveis. Siste post kan f.eks. være i et skap hvor du står og gjemmer deg.. (Det gjorde jeg, og det kom fullstendig overraskende på ham - jeg hadde kameraet klart, det ble et morsomt bilde..) En slik rebusrunde kan også gjøres utenfor hjemmets fire vegger, f.eks. fra café til café (eller andre steder, avhengig av hvor du bor), med én venn som venter på hvert sted, og gir en ny gåte. Til sist samles kanskje dere alle til en hiva fest?

Det var noen jeg kom på i farta.. La oss få høre hva du finner på, da?

Skrevet

tusen takk for kjempemange bra forslag. ;) Jeg skal tenke litt på det, og fortelle her hva jeg velger :)

Skrevet

Å så koselig!! Jeg hadde tatt han med på dobbeltime på spa! Først en halv time med boblebad sammen, så en halv time med massasje rygg nakke sammen etter det! Så ut på en koselig restaurant med dunkel belysning og spise god mat og litt vin :) ...så hjem og avslutte kvelden i favorittposisjon :ler:

Skrevet

Finn på noe som du vet at han er interessert i og har glede av!

Min mann hadde fått anfall hvis han skulle på spa (og hadde sikkert nektet å bli med) :ler:

Venter spent på å høre hva du endte opp med!

Skrevet

Klipper denne fra dagboka mi:

Hvis det går bra hos legen idag og jeg får litt hjelp og slipper å føle meg så nedbrutt så skal jeg få fikset overraskelsen til kjæresten min. Tenkte jeg skulle lage små rebuslapper og legge forskjellige steder i leiligheten, og på "siste stopp" så skal det ligge en overraskelse eller gave, men er ikke helt sikker på hva. Tenkte kanskje en natt på et fint hotell, inkl. restaurantbesøk, det tror jeg han ville satt stor pris på, og vi ville fått litt tid sammen, bare han og jeg. ;)

Skrevet

Hva med å gjøre det til en heldagsopplevelse for han?

Gi han denne overraskelsen etter en deilig frokost som du lager til han.

nå vet jeg ikke hva han liker, men hvis han er en friluftsmann vil jo en skogstur med påfølgende overnatting i hytte/telt osv sikkert være topp (kanskje noe vanskelig å organisere på så kort tid) Evt et helgeopphold/ natt på høyfjellshotell.

Alt avhenger av økonomi, tid og interesser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...