Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg også kjøpt mineralforundation fra ID. Har lest mye her inne om at kostene fra ID røyter mye og at de er for harde mot huden. Hvilket merke har gode koster? Hvor kan den kjøpes (gjerne på nett)? Og hva er prisen på kosten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut av det. Har bestemt meg for Glo Minerals Ultra Brush. Har sett den på Beauty Bridge til 233 kr. Hva koster den hos hudpleier?Noen som har erfaring med denne siden? Hva koster porto?

Skrevet

Jeg synes ID sin var fin mot huden jeg. Jeg er ihvertfall fornøyd. Trodde det skulle være hard bust, men den er myk og fin.

Skrevet

Jeg bruker kabukien til Glo Minerals. Veldig fornøyd med den!

Skrevet

Prøvde med en kabuki fra Chanel, og det fungerte helt fint. Den er for øvrig i naturhår, og det er jo anbefalt til mineralsminke.

Skrevet (endret)
Prøvde med en kabuki fra Chanel, og det fungerte helt fint. Den er for øvrig i naturhår, og det er jo anbefalt til mineralsminke.

oops, svarte feil person ;)

Endret av kitekatt
Skrevet
Var det den du brukte første gangen og? Det er nok riktig å bruke den, men da må det isåfall være noe annet som ble gjort feil. Jeg tror du skal prøve å få bukt med de tørre flekkene dine før du har noe på huden uansett. Jeg får slike selv, og da bruker jeg peeling, bruker fuktmaske og oljer fra clarins, til de er borte. de forsvinner ganske raskt skal du se. Også følger jeg jevnlig opp. Ingen makeup er bra å ha på slike tørre flekker uansett.

Hm, tror du svarer en annen enn meg her? Jeg har riktig nok tørr hud, men ingen tørre flekker, og dette er første gang jeg bruker ID. Mange like tråder her for tiden... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...